استاندار اردبیل: 60 میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض و کم بهره در اختیار پارک علم و فناوری استان قرار گرفت
5329

استاندار اردبیل: 60 میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض و کم بهره در اختیار پارک علم و فناوری استان قرار گرفت


استاندار اردبیل گفت: با امضای قراداد چهارجانبه ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض و ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره در اختیار پارک علم و فناوری استان فاز اول کارخانه نوآوری در مهر ماه افتتاح می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، اکبر بهنام جو  در جلسه مشترک با رییس مرکز توسعه فناوری های راهبردی معاونت علم و فناوری، پارک علم و فناوری استان اردبیل و مدیر عامل کارخانه نوآوری شهر آفتاب اردبیل تصریح کرد: راه اندازی کارخانه نوآوری شهر آفتاب اردبیل تحول زیرساختی در توسعه فناوری در استان ایجاد می کند.

او ادامه داد: همچنین مبلغ ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض برای تکمیل ساختمان دانشکده کشاورزی از بابت سهم ۵۰ درصد مالکیت پارک علم و فناوری استان برای تکمیل ساختمان مشترک بین مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان مشگین شهر پارک علم و فناوری اختصاص یافت.

وی به اهمیت فناوری در توسعه پایدار استان بر تحول فناورانه حوزه های کشاورزی صنعت و گردشگری اشاره کرد و  افزود: پارک علم و فناوری در مدیریت فناوری استان و کمک به چرخه توسعه استان بویژه در زمان تحریم نقش کلیدی دارد.

دکتر قادری فر؛ رییس مرکز توسعه فناوریهای راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری با تقدیر از تلاش ها و پیگیری های مستمر استاندار اردبیل و اقدام شایسته وی در حمایت از پارک علم و فناوری و چرخه نوآوری استان، پرداختن به حوزه فناوری را شاه کلید توسعه اقتصاد دانش بنیان عنوان کرد و بر حمایت همه جانبه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از توسعه فناوری استان اردبیل تاکید کرد.

لازم به ذکر است ۵۰ درصد مالکیت ساختمان دانشکده کشاورزی مشگین شهر با توافق بین دانشگاه محقق اردبیلی و پارک علم و فناوری استان اردبیل در سفر اخیر استاندار به مشکین شهر در جلسه اقتصاد مقاومتی در اختیار پارک علم و فناوری استان قرار گرفت.

 

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN