رونمایی از انسان دیجیتال سامسونگ در نمایشگاه CES 2020
2636

رونمایی از انسان دیجیتال سامسونگ در نمایشگاه CES 2020


سامسونگ خود را برای رونمایی از محصول جدید مبتنی بر هوش مصنوعی آماده میکند

این محصول جدید سامسونگ قرار است در سال 2020 و در نمایشگاه CES 2020 معرفی شود. خبرها حاکی از آنست که این محصول جدید یک انسان دیجیتال باشد. محصول دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی که نئون نام دارد، طی آزمایشات پیشرفته این شرکت در STAR Labs سامسونگ توسعه یافته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک‌نیوز، سامسونگ در سال 2017 اولین محصول هوش مصنوعی خود به نام بیکسبی را عرضه کرده بود که پس از آن در گوشی های این شرکت مورد استفاده قرار گرفت. شرکت سامسونگ در توئیتی اعلام کرد که این محصول جدید یعنی نئون هیچ ارتباطی با محصول قبلی ندارد و نسخه پیشرفته آن نخواهد بود. همچنین سامسونگ در این توئیت چند تصویر دیگر را منتشر کرده و روی آن متن” آیا تاکنون انسان مصنوعی را ملاقات کرده اید؟” را به زبان های مختلف نوشته است.

آنچه که از تیزرهای تبلیغاتی این شرکت در شبکه های مجازی پیداست نئون باید یک انسان دیجیتال مبتنی بر AI باشد که هوش و عواطف انسانی را نیز داراست. انتشار پست های مختلف از سوی این کمپانی نظریه های موجود را اثبات میکند. این نمایشگاه در حدود 10 روز دیگر برپا خواهد شد و تا آن روز باید منتظر محصول جدید دیجیتال سامسونگ بمانیم

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN