سبلان ما: رشد 35 درصدی فعالیت پارک علم وفناوری در اردبیل
7835

سبلان ما: رشد 35 درصدی فعالیت پارک علم وفناوری در اردبیل


رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل از رشد 35 درصدی فعالیت پارک علم وفناوری استان اردبیل نسبت به سایر استان ها در کشور خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما،حبیب ابراهیم‌‌پور ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: طی سه سال اخیر فعالیت های واحد پارک علم وفناوری استان اردبیل نسبت به سایر استان ها 35 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 230 واحد هسته و فناوری در اردبیل به طور تخصصی فعالیت می‌کنند افزود: هدف از این فعالیت ها تولید ثروت در منطقه و درامدزایی است که امیدواریم در اینده نزدیک به این اهداف اصلی خود در زمینه های مختلف دست یابیم.

ابراهیم پور از رشد 60 درصدی واحدهای فناوری نیز خبرداد وتصریح کرد: اشتغال‌زایی مهم ترین رکن اساسی فعالیت های این نهاد است که بدون شک شرکت‌های دانش‌بنیا با کم‌ترین درآمد و زمان می توانند به این امر مهم در سطح استان دست یابند.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل با اشاره به اینکه چشم انداز حوزه اشتغال پارک علم وفناوری بیش از هزار و 300 در استان اردبیل عنوان شده است افزود: میزان تسهیلات ارائه شده به شرکت‌های دانش‌بنیان از 50 تا 120 میلیارد ریال بوده است.

 

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN