طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن خدمات پزشکی آنلاین آسرو
2708

طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن خدمات پزشکی آنلاین آسرو


طراحی و برنامه نویسی اپلیکیشن خدمات پزشکی آنلاین آسرو به منظور ارائه خدمات انلاین مبارزه با ویروس کرونا توسط شرکت دانش بنیان تجارت برتر کوچ سبلان مستقر در پارک علم و فناوری استان اردببل

دکتر ابراهیم پور از طراحی اپلیکیشن ارائه خدمات پزشکی آنلاین آسرو توسط شرکت تجارت برتر کوچ ساوالان مستقر در پارک علم و فناوری استان خبر داد.

رئیس پارک علم و فناوری با اشاره به فعالیت های تیم تحقیق و توسعه شرکت تجارت برتر کوچ ساوالان( آسرو) در هفته های اول شیوع این بیماری در کشور انجام داده اند حدود ۴۱ درصد  به علت مراجعه غیر ضروری در مراکز درمانی مبتلا به ویروس کرونا شده و خود ناقل این ویروس به سایر اعضای خانواده خود شده بودند.

وی افزودبا توجه به عدم وجود سامانه آنلاینی که بتواند به صورت غیر حضوری غربالگری را انجام دهد و هم پزشکان متخصصی داشته باشد تا به صورت آنلاین در هر ساعت شبانه روز پاسخگوی سوالات بیماران باشد، اعضای تیم متخصص آسرو توانستند تا با طراحی یک سامانه کاملا جامع زیر نظر وزارت بهداشت  نسبت به ارائه خدمات انلاین غربالگری اقدام نموده و از پزشکان متخصص و دانشجوهای پزشکی به منظور ارائه اطلاعات صحیح در اختیار مردم  و پاسخگوی سوالات پزشکی مردم در زمینه بیماری کرونا و حتی بیماری های دیگری استفاده نمایند..

سامانه خدمات پزشکی آنلاین آسرو با هدف ارائه خدمات آنلاین پزشکی و درمانی  به مردم در دوران شیوع بحران کرونا در تاریخ ۲۶ ام اسفند ماه سامانه خود را راه اندازی کرد در این سامانه به منظور کاهش مراجعه حضوری مردم به مراکز درمانی دو بخش ویژه تعبیه شده است .

بخش ویژه دیگر سامانه خدمات پزشکی آنلاین آسرو ارتباط آنلاین با بیش از ۱۰ نفر از پ پزشکان متخصص کشور می باشد.
  این سامانه تاکنون توانسته نسبت به ارائه خدمات انلاین برای بیش از ۴۰۰ نفر اقدام نماید.   

در بخش تازه های این سامانه هم تیم متخصص که متشکل از دانشجوهای پزشکی و چند تن از دانشجویان به صورت آنلاین می باشد جدید ترین اخبار روز درباره ویروس کرونا از منابع معتبر پزشکی مانند بیانیه ها و مقاله های سازمان جهانی بهداشت و سایت های معتبر علمی و پزشکی روزانه به صورت آنلاین ترجمه و بارگزاری می شود تا مردم اخبار را به دور از شایعات بسیار دنبال کنند تا از تشویش و اضطراب هم به دور باشند.

 تا کنون این سامانه بیش از 10 هزار بازدید و عضو  که با هدف رساندن اطلاعات صحیح به مردم ،پاسخگویی به سوالات و دغدغه های مردم توسط متخصصین پزشکی جلب نماید.

 

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN