تولید محتوای دیجیتال با همکاری پارک علم و فناوری اردبیل و سپاه حضرت عباس(ع) استان شتاب بیشتری می گیرد.
4312

تولید محتوای دیجیتال با همکاری پارک علم و فناوری اردبیل و سپاه حضرت عباس(ع) استان شتاب بیشتری می گیرد.

در اختتامیه سومین رویداد محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل صورت گرفت:

تولید محتوای دیجیتال با همکاری پارک علم و فناوری اردبیل و سپاه حضرت عباس(ع) استان شتاب بیشتری می گیرد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان اردبیل اختتامیه سومین رویداد محتوای دیجیتال در مهدیه اردبیل با حضور فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل و رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل برگزار و منتخبین آن معرفی شدند. در این مراسم سردار محمدی اصل فرمانده سپاه استان با بیان اینکه عصر، عصر انیمیشن سازی برای انتقال پیام به مخاطبین است،گفت: جدای از نقش حیاتی تولید محتوای دیجیتال در انتقال پیام، انیمیشن نقش بسزایی در درامدزایی کشورها دارد.

فرمانده سپاه استان اردبیل ادامه داد: در راستای تولیدات فرهنگی بر پایه فرهنگ ایرانی_ اسلامی باید تلاش های مضاعف صورت پذیرد که تولیدات انیمیشن یکی از مهمترین بسترهای فرهنگ سازی می باشد. رئیس پارک علم و فناوری اردبیل نیز در این مراسم به ضرورت هم افزایی مراکز فناور، مراکز نوآوری، مراکز رشد و همچنین دانشگاههای استان و دستگاههای مرتبط در راستای تقویت تولید محتوای دیجیتال استان پرداخت و افزود:سپاه و بسیج با گام نهادن در این راستا ضمن کشف استعدادهای ناب به شکوفایی این صنعت در استان بیش از گذشته پرداخته است.

وی بیان داشت: پارک علم و فناوری اردبیل در حوزه رسانه هویت ساز و تولید محتوای دیجیتال در سطح کشور در دو سال اخیر درخشش خوبی داشته و توانسته متخصصان این حوزه در استان را متمرکز نماید. ابراهیم پور ادامه داد: امروز پارک علم و فناوری در حوزه تولید محتوای دیجیتال گام های مثمر ثمر برداشته بطوریکه با اخذ مجوز از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مرکز نواوری انیمیشن، رسانه و بازی های رایانه ای را در پارک علم و فناوری راه اندازی و تجهیز کرده و فعال است که ظرفیت تولید بخش بزرگی از تولیدات انیمیشن کشور را دارد.  رئیس پارک از حمایت منتخبین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج خبر داد و بیان داشت: پارک علم و فناوری اردبیل از طرح و ایده های برتر این دوره از رقابت ها حمایت خواهد کرد. ابراهیم پور گفت: از همه دانشگاهیان، نخبگان، اساتید، دانش آموزان و آحاد جامعه که در حوزه انیمیشن، رسانه و بازی های رایانه ای فعال هستند جهت ارائه ایده، طرح و همچنین استفاده کردن از کارگاههای آموزشی و ارتقای سطح کیفی و کمی تولیدات خود دعوت می شود به پارک علم و فناوری استان اردبیل مراجعه و از نزدیک با فعالیت های این حوزه آشنا شوند.‌

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN