ثبت اختراع فناور پارک علم و فناوری اردبیل در سازمان جهانی مالکیت فکری WIPO در آمریکا:
3437

ثبت اختراع فناور پارک علم و فناوری اردبیل در سازمان جهانی مالکیت فکری WIPO در آمریکا:

سنسور هشداردهنده خرابی تسمه تایم خودرو تولیدی شرکت دانش بنیان برق آریا راد مستقر در پارک علم و فناوری اردبیل و رشد یافته مرکزرشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل طبق معاهده جهانی PCT آمریکا زیر نظر سازمان جهانی مالکیت فکری WIPO در آمریکا ثبت گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری استان اردبیل محصول هشدار خرابی تسمه تایم خودرو که توسط شرکت کارآفرینان برق آریا راد از شرکت های دانش ینیان مستقر در پارک علم و فناوری استان اردبیل طبق معاهده PCT آمریکا زیر نظر سازمان جهانی مالکیت فکری WIPO در آمریکا ثبت گردید طبق این معاهده امکان حمایت این محصول از طرف ۱۵۳ کشور جهان فراهم گردید.

با توجه به اهمیت تسمه تایم در خودروهای دیفرانسیل جلو و پارگی آن که متحمل خسارت های سنگین می شود و در ایران سالانه ۱ میلیون خودرو با این مشکل مواجه هستند اختراع مذکور بعد از نصب بر روی خودرو و در هنگام پارگی تسمه تایم با قطع به موقع استارت خودرو و هشدار به راننده از بروز آسیب های فنی جلوگیری کرده و دیگر نیازی به پرداخت هزینه های هنگفت برای تعمیر ندارد. این محصول پیش از این در ایران ثبت اختراع شده و قرارداد تولید آن با خودروسازهای داخلی منعقد شده است.

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN