رونمایی از دستگاه اسپری درایر  مدل KESD004 که توسط شرکت کاوش انرژی سبلان از شرکت های مستقل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل
2892

رونمایی از دستگاه اسپری درایر مدل KESD004 که توسط شرکت کاوش انرژی سبلان از شرکت های مستقل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل: اردبیل نیازمند نواحی نوآوری می باشد. ابراهیم پور که در آیین رونمایی از دستگاه اسپری درایر مدل KESD004 که توسط شرکت کاوش انرژی سبلان از شرکت های مستقل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل طراحی و ساخته شده به ایراد سخنرانی می پرداخت گفت: با توجه به کمبود منابع زیست محیطی و افزایش تقاضا در جهان همه ملت ها به سمت استفاده علمی و دانش محور از منابع کم با بیشترین بازدهی می باشند.

وی در ادامه افزود:فعالیت ها بر پایه کسب و کارهای نوین باید بر توانایی علمی و دانش بنیان در جهت شناسایی منابع باشد. ابراهیم پور ابراز نمود: اهمیت دادن به اقتصاد دانش بنیان با محوریت توسعه جغرافیایی می تواند نقش بسیار مهمی در ایجاد اشتغال و صادرات به کشورهای همجوار باشد.

رئیس پارک علم و فناوری اردبیل با تاکید بر اهمیت نواحی فناوری در استفاده واحدهای فناور از امتیاز آن بیان داشت: در اکثر مراکز استان های کشور نواحی فناوری ایجاد و بهره برداری می شود و فناوران از امتیازات آن استفاده می کنند ولی تا کنون در اردبیل چنین اتفاقی رخ نداده است که پارک علم و فناوری اردبیل آماده همکاری با مدیران شهری جهت تعیین محدوده نواحی نوآوری می باشد.

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN