رویداد استارتاپی صنایع خلاق در حوزه گردشگری و گیاهان دارویی(به صورت مجازی)
4277

رویداد استارتاپی صنایع خلاق در حوزه گردشگری و گیاهان دارویی(به صورت مجازی)

توسط پارک علم و فناوری، جهاد دانشگاهی و سازمان ورزش و جوانان استان اردبیل برگزار می شود: رویداد استارتاپی صنایع خلاق در حوزه گردشگری و گیاهان دارویی(به صورت مجازی)

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک اردبیل رویداد استارتاپی صنایع خلاق در حوزه گردشگری و گیاهان دارویی توسط پارک علم و فناوری، جهاد دانشگاهی و اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل و با همکاری شتابدهنده جاویدان به مدت سه روز برگزار خواهد شد.

معاون پشتیبانی و فناوری پارک علم و فناوری استان اردبیل در مراسم انعقاد قرارداد این رویداد ضمن اشاره به اهمیت برگزاری با کیفیت و کاربردی گفت: پارک علم و فناوری استان اردبیل در راستای ایجاد گفتمان اقتصاد دانش بنیان و زیست بوم فناوری و صنایع خلاق در تمامی حوزه ها آمادگی همکاری با ارگان های دولتی و بخش های خصوصی را دارد. موسوی در ادامه افزود: با برگزاری رویدادهای استارتاپی تخصصی می توان اقشار مختلف جامعه را در جریان کسب و کارهای نوین قرار داد و نخبگان و متخصصان حوزه های مختلف را شناسایی و جذب مراکز رشد کرد. وی ابراز داشت: پارک علم و فناوری در صدد جذب ایده های نو و حمایت هایی قانونی از آنها در مسیر تجاری سازی می باشد.

رئیس جهاد دانشگاهی نیز به اهمیت گردشگری و گیاهان دارویی در سطح استان پرداخت و گفت: استان اردبیل به دلیل شرایط خاص جغرافیایی می تواند نقش تاثیرگزاری در جهت کسب بازارهای رقابتی در زمینه های فوق باشد. اوچی ادامه داد: تمامی دستگاههای مرتبط از جمله دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی با توجه به موضوعات مد نظر در این رویداد مشارکت و همراهی داشته باشند.

معاون سازمان ورزش و جوانان اردبیل نیز به نقش جوانان تحصیلکرده در سطح استان اشاره و بیان داشت: جوانان نخبه و دانشگاهی استان می توانند در تولید ایده های قابل تجاری سازی پیشتاز باشند.

فروهر افزود: سوق دادن جوانان به سمت کسب و کارهای نوین و صنایع خلاق می تواند مشکلات بیکاری را تا حدودی حل و به افزایش اشتغال کمک نماید.

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN