محققان یکی از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری اردبیل موفق به ساخت داروی محافظ و پایدارکننده واکسن آشامیدنی طیور شدند
1981

محققان یکی از شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری اردبیل موفق به ساخت داروی محافظ و پایدارکننده واکسن آشامیدنی طیور شدند


      

🔷️ محافظ و پایدارکننده واکسن‌های آشامیدنی طیور ساخته شده توسط این شرکت، جزو نسل جدید استایبلیزرهای واکسن‌های آشامیدنی طیور است که علاوه بر دارا بودن تمام ویژگی‌ها و مزیت‌های سه نمونه مشابه کشورهای خارجی از جمله آمریکا، آلمان و فرانسه دارای حداقل سه برابر سرعت اثر بیشتر در پایدار کردن شرایط آب برای واکسیناسیون‌های آشامیدنی طیور است که این خود باعث کاهش سه برابری خطای انسانی در واکسیناسیون است. علاوه بر آن PH آب را در محدوده استاندارد واکسیناسیون که همان ۵.۷ است، نگه می‌دارد و همچنین باعث افزایش فشار اسمزی ( Smoze ) و همچنین از بین بردن تمام عناصر تجزیه‌کننده ذرات واکسن از جمله کلر و فلزات سنگین می‌شود.          

🔹  این محصول نسبت به نمونه‌های مشابه خارجی حداقل ۴۰ درصد هزینه‌های محافظت و پایدارکننده واکسن‌های آشامیدنی صنعت طیور را کاهش می‌دهد و از لحاظ عملکرد برابر با نمونه آمریکایی این محصول و بیشتر از عملکرد نمونه آلمانی و فرانسوی خود است.          

🔹 با تولید انبوه این محصول سالانه از واردات بیش از ۴۰ تن از این محصول به کشور جلوگیری می‌شود و در این حوزه موفق به تولید بومی با قابلیت صادرات منطقه‌ای می‌شویم.

🔹افراد شاغل در این شرکت به طور مستقیم ۱۷ و غیر مستقیم ۳۳ نفر و  بعد از احداث داروسازی طب طیور واحد اردبیل بالغ بر ۵۰ نفر میتوان اشتغال ایجاد کرد.
🔹 تولید کننده این دارو چهار کشور asp آمریکا ، cevaفرانسه ، loving blue c آلمان و کشور افریقای جنوبی میباشد و اکثر کشور های جهان وارد کننده این محصول هستند .
🔹از اول سال ۹۹ با پیگیری پارک علم و فناوری از طریق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با حمایت وزارت صنعت، معدن و تجارت نمونه های خارجی این محصول وارد بازار نشد و این شرکت توانست کل نیاز بازار به این دارو را در سال ۹۹ تامین نماید.
🔹 این محصول به صورت انبوه در حال تولید می باشد و توسط ۴۰ نمایندگی در سراسر کشور توزیع می شود.

 

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN