معاون پشتیبانی و فناوری پارک علم و فناوری اردبیل: به دنبال تعامل و همکاری های همه جانبه با دو قطب بزرگ اقتصادی استان در حوزه کشاورزی بر پایه فناوری های نوین هستیم
3844

معاون پشتیبانی و فناوری پارک علم و فناوری اردبیل: به دنبال تعامل و همکاری های همه جانبه با دو قطب بزرگ اقتصادی استان در حوزه کشاورزی بر پایه فناوری های نوین هستیم

 

معاون پشتیبانی و فناوری پارک علم و فناوری اردبیل: به دنبال تعامل و همکاری های همه جانبه با دو قطب بزرگ اقتصادی استان در حوزه کشاورزی بر پایه فناوری های نوین هستیم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین المللی پارک علم و فناوری استان اردبیل معاون پشتیبانی و فناوری پارک اردبیل در هفدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، دام و طیور و صنایع وابسته و اولین رویداد کشاورزی دانش بنیان و نوآور سازمان جهاد کشاورزی و پارک علم و فناوری استان اردبیل به صورت جداگانه در غرفه های کشت و صنعت مغان و کشت و صنعت پارس حضور و به ارائه راهکار در جهت تعامل و گسترش همکاری های همه جانبه با ایجاد پردیس علم و فناوری پرداخت.

سید علی موسوی ضمن اشاره به اهمیت فناوری های نوین و زیست بوم فناوری در حوزه کشاورزی گفت: در جهان کنونی که مشکل کم آبی و بازدهی بیشتر محصولات در کشاورزی از دغدغه های بزرگ برنامه ریزان این حوزه می باشد باید با جایگزین کردن نوآوری های علمی بتوانیم زمینه های مناسب حل این مشکلات را پیدا کنیم.

وی در ادامه افزود: استان اردبیل پتانسیل های خوبی در حوزه کشاورزی دارد و این امر ایجاب می کند فناوری های مناسبی که توسط نخبگان استانی ارائه می شود مورد استفاده قرار گیرد. معاون پشتیبانی و فناوری پارک اردبیل ابراز داشت: با ایجاد پردیس علم و فناوری در مغان تجمیع دانش تکنولوژی در آن منطقه شکل خواهد گرفت که نیازمند همکاری های همه جانبه دو اقتصاد بزرگ کشاورزی می باشد. سید علی موسوی بیان کرد: پارک اردبیل به دنبال ترویج اقتصاد دانش بنیان در همه حوزه های علمی به خصوص کشاورزی است تا بتواند اقتصاد منطقه را به اقتصاد دانش بنیان حوزه کشاورزی تبدیل کند.

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN