بررسی مرکز رشد واحدهای مشگین شهر با حضور مدیرکل امور مجلس و مشاور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
5171

بررسی مرکز رشد واحدهای مشگین شهر با حضور مدیرکل امور مجلس و مشاور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

با حضور مدیرکل امور مجلس و مشاور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مسائل مرکز رشد واحدهای مشگین شهر بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری اردبیل، دکتر نیکفر در نشست بررسی مسائل آموزش عالی و فناوری محوریت دمرکز رشد گفت: مشگین شهر یک شهر فرهنگی و بوده و افراد بزرگ و خاصی را تحویل تاریخ ایران داده است.


وی رشد اقتصادی و توسعه در دنیا را محصول علم و فناوری دانست و افزود: با بی توجهی به علم و فناوری نباید انتظار توسعه داشته باشیم.
مدیرکل امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری همچنین با بیان اینکه تلاش خود را برای صدور مجوز مرکز رشد پارک و افزایش رشته های دانشکده در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به کار خواهیم بست، خاطرنشان کرد: در خصوص راه اندازی مرکز رشد پارک علم و فناوری نیز در مشگین شهر حمایت های لازم صورت خواهد گرفت.
دکتر ابراهیم پور رییس پارک علم و فناوری گفت: با همراهی نماینده محترم مشگین شهر و مسوولان شهرستان مرکز رشد واحدهای فناور این شهرستان علیرغم مشکل ساختمان برای استقرار واحدها رشد خوبی داشته است. اکنون دو شرکت دانش بنیان و ۱۵ واحد فناور در این مرکز فعالیت می کنند.

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN