حضور و بازدید معاون امور مجلس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از غرفه پارک علم و فناوری استان اردبیل
980

حضور و بازدید معاون امور مجلس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از غرفه پارک علم و فناوری استان اردبیل

حضور و بازدید معاون امور مجلس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از غرفه پارک علم و فناوری استان اردبیل در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور_تهران ۱۴۰۱ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری اردبیل در این بازدید دکتر عباس پور ضمن اشاره به همکاری های متقابل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری گفت: استان اردبیل به دلیل محروم بودن نیازمند یاری بیش از پیش مسئولان کشوری می باشد.

رئیس پارک علم و فناوری اردبیل ادامه داد: برای حمایت های روزافزون از فناوران استان نیازمند تخصیص منابع مالی بیشتر می باشیم که این امر فقط با نگاه حمایتی صندوق نوآوری و شکوفایی می تواند انجام پذیرد. دکتر خالقی معاون امور مجلس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری نیز به سفرهای کاری خود در سنوات گذشته به اردبیل پرداخت و افزود: استان اردبیل با توجه به اینکه آخرین پارک تاسیس شده در کشور می باشد ولی توانسته مسیرهای هدفداری را طی کند.

وی خاطرنشان کرد: در امور فعالیت های فناوران مستقر در پارک اردبیل می باشد و حمایت های مالی زیادی از آنها شده که امید است در آینده نزدیک این حمایت ها چشمگیرتر گردد.

 

سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ محل نمایشگاههای بین المللی تهران

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN