نشست تخصصی رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل با معاون پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی
1178

نشست تخصصی رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل با معاون پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی

در نشست تخصصی رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل با معاون پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی مطرح شد: استان اردبیل در حوزه علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی می تواند نقش آفرین باشد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری استان اردبیل رئیس پارک اردبیل در غرفه پارک ملی علوم و فناوری های نرم در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور حضور و با معاون این پارک دیدار کرد.

رئیس پارک در این نشست با اشاره به پیشینه فرهنگی و تاریخی اردبیل در کشور گفت: استان اردبیل به دلیل داشتن فناوران از آحاد و اقشار مختلف جامعه در حوزه علوم فناوری های نرم و صنایع فرهنگی می تواند در جهت اشاعه فرهنگ ایرانی تاثیر گزار باشد. وی به همکاری های مشترک پارک اردبیل با پارک ملی علوم و فناوری نرم و صنایع فرهنگی پرداخت و خاطر نشان کرد: پارک اردبیل آماده انعقاد تفاهم نامه در این حوزه می باشد تا بتواند همکاری های هم جانبه و تنگاتنگ با پارک ملی علوم داشته باشد.

در این نشست معاون پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی نیز در راستای همکاری های مشترک و حمایت های قانونی از فناوران مستقر در پارک اردبیل قول مساعد داد.‌

سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ محل نمایشگاههای بین المللی تهران

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN