7295

شیوه نامه بهره مندی از تسهیلات خدمت نظام وظیفه

شیوه نامه بهره مندی دانش آموختگان فناور از تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصي

با توجه به اهمیت و نقش نیروی انسانی خلاق برای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، تسهیلات سربازی اعضای فعال در شرکت‌های دانش‌بنیان به دو صورت در حال پیگیری است:

 نخبگان فناور در صورت احراز شرایط و کسب امتیازهای مصوب می‌توانند به‌عنوان انجام خدمت نظام‌وظیفه، از طریق معرفی به مرکز نخبگان نیروهای مسلح پروژه‌ای را برای یکی از صنایع دفاعی و کشوری انجام دهند.


نخبگان فناور در صورت احراز شرایط و کسب امتیازهای لازم می‌توانند به‌عنوان انجام خدمت نظام‌وظیفه، به‌عنوان مامور (امریه) در طول مدت خدمت، در یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان فعالیت نمایند.


 نخبگان فناور در صورت احراز شرایط و کسب امتیازهای مصوب می‌توانند به‌عنوان انجام پروژه جایگزین خدمت در شرکت های دانش بنیان دوره خدمت نظام‌وظيفه خود را، مشتمل‌بر «دوره آموزش نظامي» و «اجراي طرحي پژوهشي، فنّاورانه در شرکت دانش بنیان»، طي کرده وكارت پايان خدمت دريافت كنند.


افراد متقاضی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز مشاوره دانش‌بنیان به شماره 02183534 تماس گرفته یا از طریق سامانه پاسخگویی مکتوب crm.daneshbonyan.ir  ارسال نمایند.

ارتباط تلفنی با کارگزار تسهیلات سربازی صرفا از ساعت 14 تا 16 روزهای شنبه تا سه شنبه با شماره تماس 02176480045 امکان پذیر می باشد.

 

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN