• ساعت کار 07:45 - 15:45
فا | EN | AR

حضور و بازدید معاون امور مجلس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از غرفه پارک علم و فناوری استان اردبیل

Tuesday, December 13, 2022

حضور و بازدید معاون امور مجلس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از غرفه پارک علم و فناوری استان اردبیل

حضور و بازدید معاون امور مجلس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری از غرفه پارک علم و فناوری استان اردبیل در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار کشور_تهران ۱۴۰۱ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری اردبیل در این بازدید دکتر عباس پور ضمن اشاره به همکاری های متقابل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری گفت: استان اردبیل به دلیل محروم بودن نیازمند یاری بیش از پیش مسئولان کشوری می باشد.

رئیس پارک علم و فناوری اردبیل ادامه داد: برای حمایت های روزافزون از فناوران استان نیازمند تخصیص منابع مالی بیشتر می باشیم که این امر فقط با نگاه حمایتی صندوق نوآوری و شکوفایی می تواند انجام پذیرد. دکتر خالقی معاون امور مجلس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری نیز به سفرهای کاری خود در سنوات گذشته به اردبیل پرداخت و افزود: استان اردبیل با توجه به اینکه آخرین پارک تاسیس شده در کشور می باشد ولی توانسته مسیرهای هدفداری را طی کند.

وی خاطرنشان کرد: در امور فعالیت های فناوران مستقر در پارک اردبیل می باشد و حمایت های مالی زیادی از آنها شده که امید است در آینده نزدیک این حمایت ها چشمگیرتر گردد.

 

سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ محل نمایشگاههای بین المللی تهران

Print
DNN