• ساعت کار 07:45 - 15:45
فا | EN | AR

داروی گیاهی «دیز یاغی» در اردبیل رونمایی شد

Wednesday, June 10, 2020

داروی گیاهی «دیز یاغی» در اردبیل رونمایی شد

مراسم رونمایی از داروی گیاهی با نام تجاری « دیز یاغی» با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و مسئولان استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان اردبیل، در این مراسم که در مجتمع مراکز نوآوری استان اردبیل انجام شد، در کنار رونمایی از این داروی گیاهی عقد قرارداد تولید داروی گیاهی با نام تجاری «دیز یاغی» مابین شرکت اعتمادطبیعت پیک‌سو و پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی انجام شد.

این داروی گیاهی که برای درمان رماتیسم و درد مفاصل موثر است در روزهای آینده وارد بازار خواهد شد تا به قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

پارک علم و فناوری استان اردبیل با راه‌اندازی مرکز نوآوری گیاهان دارویی در تلاش است تا با همکاری سایر نهادهای علمی فضای تولید دارو را از گیاهان مختلف طبیعی فراهم کرده و فرصت اشتغال برای جوانان فراهم کند.

 

بازدید از شرکت‌های فناور دانشگاه آزاد

با حضور دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بازدید از چندین واحد فناور و شرکت مستقر در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد تا مخترعان و مبتکران جوان محصولات خود را عرضه کنند.

در این بین تولید چراغ‌های LED با پوشش نانو برای شهر هوشمند، شرکت ابزارسازی و ماشین‌سازی اردبیل و ... مورد بازدید قرار گرفت که رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در این بازدید اظهار کرد: در حال حاضر دو شرکت دانش بنیان و 45 واحد فناور در این دانشگاه فعالیت می‌کنند.

اسحق رسولی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ساختمان شاهد خود را به صورت کامل در اختیار این مجموعه‌های فناور قرار داده تا تولیدات خود را در یک فضای مناسب انجام دهند

روابط عمومی پارک علم و فناوری استان اردبیل

Print
DNN