• ساعت کار 07:45 - 15:45
فا | EN | AR

دهمین جلسه ستاد اقتصاد دانش بنیان استان اردبیل برگزار شد

Tuesday, March 5, 2024

دهمین جلسه ستاد اقتصاد دانش بنیان استان اردبیل برگزار شد

بررسی مشکلات زیر ساختی زیست بوم فناوری و نوآوری استان اردبیل از محورهای اصلی این جلسه بود.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل در دهمین نشست ستاد اقتصاد دانش‌بنیان که با حضور معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل و روسای محترم دانشگاه ها و دستگاههای اجرایی مرتبط برگزار شد به بیان مشکلات زیر ساختی زیست بوم فناوری و نوآوری استان اردبیل پرداخته و چگونگی برون رفت از آن را مطابق با برنامه اقتصاد دانش بنیان استان و بسترهای قانونی موجود تشریح کردند. همچنین به ارائه اعاده ظرفیت های قانونی ماده 9 قانون تاسیس مراكز رشد و پارک های علم و فناوری پرداخته و به لزوم همکاری دستگاه های اجرایی در پیشرفت زیست بوم استان تاکید کردند.

همچنین در این جلسه آقای دکتر یاسر عبداللهی، معاون محترم هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل، ضمن تاکید به همکاری دستگاه های اجرایی با پارک علم و فناوری اردبیل، بیان فرمودند دستگاه های اجرایی و عضو ستاد اقتصاد دانش بنیان علاوه بر ارسال گزارش عملکرد سال 1402،  تا آخر فروردین 1403 نیز نسبت به تدوین برنامه پیشنهادی سال 1403 اقتصاد دانش بنیان اقدام و جهت جمع بندی به پارک علم و فناوری استان به عنوان دبیر ستاد ارسال نمایند.

در بخش دیگری از سخنان دکتر عبداللهی به کمبود زیر ساخت در زیست بوم فناوری و نوآوری استان تاکید شده و بیان کردند که الویت برنامه های ستاد استان تامین اعتبار برای زیر ساخت پارک علم و فناوری می باشد. در این راستا مکاتباتی با معاون اول محترم رئیس جمهور و رئیس محترم سازمان برنامه و بودجه کشور  جهت تامین اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری صورت خواهد گرفت.

Print
DNN