• ساعت کار 07:45 - 15:45
فا | EN | AR

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین خانه پویانمایی انقلاب اسلامی و پارک علم و فناوری اردبیل

Wednesday, December 25, 2019

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین خانه پویانمایی انقلاب اسلامی و پارک علم و فناوری اردبیل


نعقاد تفاهم نامه همکاری بین خانه پویانمایی انقلاب اسلامی و پارک علم و فناوری اردبیل با هدف توسعه فعالیتهای حوزه انیمیشن در استان.

ابراهیم پور در جلسه امضای تفاهم نامه گفت: پارک علم و فناوری برای توسعه نرم افزارهای فرهنگی و هویت ساز، برنامه های مدون و منسجمی را برای استان پیش بینی کرده است که این تفاهم نامه و اجرای مفاد آن یکی از اقدامات مقدماتی در این زمینه است.
رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل افزود: با امضای این تفاهم نامه با همکاری خانه پویانمایی انقلاب اسلامی زیر ساخت های استاندارد برای انیمیشن و همین طور تامین فضای آموزشی برای فعالان انیمیشن استان فراهم خواهد شد.
صالحی سرپرست خانه پویانمایی انقلاب اسلامی نیز گفت: انعقاد این تفاهم نامه گام موثری برای تمرکز زدایی فعالیت های انیمیشن کشور و استفاده از توانمندی های مراکز استان ها و توانمند سازی فعالان این حوزه می باشد. 
ایشان ابراز امیدواری کرد که خانه پویانمایی انقلاب اسلامی از طریق همکاری در شبکه سازی حوزه انیمیشن، توسعه بازارهای واحدهای استانی، همکاری در تدوین برنامه های پروژه یابی و تامین تجهیزات تخصصی مورد نیاز با پارک علم و فناوری اردبیل همکاری خواهد کرد.

Print
DNN