آیین آغاز عملیات ساخت واحد تولیدی سه شرکت فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری اردبیل با حضور استاندار اردبیل
2971

آیین آغاز عملیات ساخت واحد تولیدی سه شرکت فناور و دانش بنیان پارک علم و فناوری اردبیل با حضور استاندار اردبیل

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان اردبیل مهندس بهنام جو استاندار اردبیل در بازدید از سه شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان اردبیل ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه اقتصاد دانش بنیان برای استان اردبیل گفت: تولیدات محصولات دانش بنیان و زیست بوم فناوری در استان طی سال گذشته شتاب بیشتری گرفته است.


وی با پرداختن به تلاش های شبانه روزی پارک اردبیل در ارائه خدمات به واحدها و شرکتهای دانش بنیان اضافه نمود: برای حل مشکلات بیکاری استان چاره ای جز نشر و گسترش کسب و کارهای نوین نداریم.
استاندار اردبیل در بازدید اول از آغاز فاز دو ساختمان شرکت دانش بنیان رسا صدر الکترونیک سبلان که در حوزه الکترونیک و تولید پاوربانک فعال می باشد بیان کرد: این شرکت که در ابتدا به ساکن به صورت محدود فعالیت می کرد بعد از استقرار در پارک اردبیل و جذب حمایت های لازم و اخذ مجوز دانش بنیانی به صورت هدفمند در حال طی مسیر های پیشرفت و توسعه می باشد که تا دو ماه آینده فاز دوم تولیدات خود را شروع خواهد کرد.‌



استاندار اردبیل در بازدید دوم خود از عملیات ساختمان سازی شرکت دانش بنیان آرتان شهیر طب طیور که در حوزه واکسن پایدار کننده و داروهای طیور فعال است و توانسته در سال ۱۳۹۹ کشور را در نیاز به این محصول خودکفا نماید بیان نمود: ایران با تولید و داشتن این محصول جزو ۵ کشور دنیا که هزینه تمام شده این محصول با تولیدی داخلی به میزان یک پنجم مشابه خارجی و با کیفیت محصول آلمانی برابری می کند. که خود می تواند مانع از خروج ارز باشد. و در آینده نزدیک و تولیدات بیش از نیاز کشور این محصول صادر خواهد شد.‌
مهندس بهنام جو در بازدید سوم از شرکت سلامت اندیش حکیم فردوسی که در حوزه گیاهان دارویی و داروهای گیاهی فعالیت دارد و اقدام به احداث کارخانه نموده که دستگاههای پیشرفته آن در حال نصب می باشد.
لازم به ذکر است سه شرکت فوق الذکر از شرکت های مستقر در پارک می باشد که مسیرهای رشد و توسعه خود را بعد از استقرار در پارک علم و فناوری استان اردبیل شروع نموده اند.

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN