برگزاری جلسه قرارگاه جهاد تبیین
287

برگزاری جلسه قرارگاه جهاد تبیین

⏺ جلسه قرارگاه جهاد تبیین 
 
♦️رئیس پارک علم و فناوری اردبیل در جلسه قرارگاه جهاد تبیین ضمن خیرمقدم به میهمانان، اشاره کردند که موضوع جهاد تبیین به عنوان امر مورد تأکید مقام معظم رهبری، از راهکارهای مهم برای زدودن تحریف و کج‌فهمی از مفاهیم و معارف انقلاب اسلامی و همچنین فهمیدن تحلیل‌های نادرست، غلط و مغرضانه از رویدادها و پیشگیری از تحریف و دریافت نادرست است؛ دکتر یوسف عباسپور افزودند برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نظام باید به مسأله جهاد تبیین پرداخت. انقلاب اسلامی هم نتیجه تبیین گسترده و عمیق بود که در جامعه شکل گرفت.
 ♦️ دکتر ابراهیمی، رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس بسیج اساتید استان مهمترین اصل جهاد تبیین را در برنامه ریزی در انجام کارها دانستند و اشاره کردند به همین دلیل باید بیان حقیقت و روشنگری نیز با برنامه ریزی دقیق باشد. ایشان در ادامه صحبت¬های خود اشاره نمودند اگر بخواهیم تبیین را در معارف اسلامی ریشه‌یابی کنیم، مشاهده می‌کنیم که اصولاً پیامبران برای تبیین آمده‌اند؛ تبیین حقایق عالم، تبیین وجود خود انسان، تبیین ظرفیت‌های انسان، تبیین راهی که باید برود. 
 ♦️همچنین در انتها سرهنگ رحیمی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات استان اردبیل نیز از مجموعه پارک علم و فناوری اردبیل به منظور تشکیل این جلسه تقدیر و تشکر به عمل آورد.

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN