دیدار رییس پارک علم و فناوری اردبیل  با دادستان اردبیل در حوزه فناوری
952

دیدار رییس پارک علم و فناوری اردبیل با دادستان اردبیل در حوزه فناوری

 

رییس پارک علم و فناوری اردبیل با دادستان اردبیل دیدار و به گفتگو نشست.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری اردبیل دکتر یوسف عباس پور با حضور در دفتر دادستان با حاج آقای آفاقی دیدار و ضمن ابراز خرسندی از انتصاب وی به دادستانی اردبیل، در حوزه فناوری استان به گفتگو نشست. رییس پارک علم و فناوری اردبیل در این دیدار به تشریح فعالیت های ۹ ماه گذشته پارک اردبیل پرداخت و گفت: افزایش ۴۳ درصدی شرکت های دانش بنیان در سطح استان طبق سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که متولی اصلی ارائه مجوز می باشد یک رشد خوبی برای اقتصاد فناورانه استان می باشد.

وی در ادامه به رسالت و اهداف پارک اشاره و اذعان کرد: امید است با فعالیت های همه بازیگران و نقش آفرینان اکوسیستم نوآوری استان بتوانیم در مرحله اول فرهنگ و گفتمان اقتصاد دانش بنیان را در بین آحاد مختلف جامعه از جمله دانش آموزان و دانشجویان را ترویج دهیم و در مرحله بعدی با حمایت های قانونی از واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان محصولات تولیدی آنها را در سطح استان افزایش و به مرحله صادرات برسانیم.

در این دیدار حاج آقای آفاقی دادستان اردبیل نیز به اهمیت اقتصاد در بزهکاری اجتماعی اشاره و گفت: همه ما مسئولیت داریم تا بتوانیم اقتصاد استان را به مرحله تکنولوژی برسانیم تا با این رویکرد به اشتغال جوانان و تولید ثروت در جامعه کمک و آسیب های اجتماعی را کم کنیم. دادستان اردبیل در ادامه افزود: ما از همه فعالین حوزه اقتصادی به خصوص شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور به جد حمایت خواهیم کرد.

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN