راه اندازی مرکز رشد اقماری واحدهای فناور شهرستان پارس آبادمغان
4019

راه اندازی مرکز رشد اقماری واحدهای فناور شهرستان پارس آبادمغان


مرکز رشد اقماری واحدهای فناور شهرستان پارس آبادمغان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با استقرار۸ ایده، راه اندازی و افتتاح شد.

 

 

همزمان با گرامی داشت هفته دولت مرکز رشد اقماری واحدهای فناور شهرستان پارس آبادمغان با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با استقرار۸ ایده، راه اندازی و افتتاح شد.

ابراهیم پور، رئیس پارک علم و فناوری استان در مرحله اول راه اندازی۸ ایده در مرکز رشد اقماری شهرستان پارس آباد استقرار یافتند.

 رئیس پارک علم و فناوری استان در آیین راه اندازی و افتتاح مرکز رشداقماری واحدهای فناور ابراز امیداوری کرد، توجه و تعامل مسئولین شهرستان و استان  موجب بالنده‌تر و شکوفاتر شدن  این مرکز در راستای رسالت های خود  در استان شود.
ابراهیم پور به نقش ارزنده و بی بدیل مراکز رشد در امر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان که از مولفه های اصلی اقتصادی مقاومتی مناطق اشاره کرده و خواستار توجه ویژه به این مرکز از سوی مقامات شهرستانی شدند.

رئیس پارک علم و فناوری استان افزود؛ در پایش اولیه، مرکز رشداقماری واحدهای فناور شهرستان پارس آباد موفق به پذیرش تعداد ۸ ایده قابل تجاری سازی برای طی مراحل پیش رشد در این مرکز استقرار یافتند.

عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار نیز در این بازدید ضمن افتتاح و رو نمایی از چندین طرح، از نزدیک با ایده های  فناوران مستقر در این مرکز آشنا شدند.

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN