راه اندازی مرکز رشد واحدهای فناور مشترک بین پارک علم و فناوری استان اردبیل و بسیج علمی و پژوهشی سپاه حضرت عباس (ع)استان اردبیل
5319

راه اندازی مرکز رشد واحدهای فناور مشترک بین پارک علم و فناوری استان اردبیل و بسیج علمی و پژوهشی سپاه حضرت عباس (ع)استان اردبیل

مرکز رشد واحدهای فناور مشترک بین پارک علم و فناوری استان اردبیل و بسیج علمی و پژوهشی سپاه حضرت عباس (ع)استان اردبیل با هدف جذب و حمایت از ایده های فناوران بسیجی و سرباز راه اندازی می شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان از  امضا موافقت نامه همکاری مشترک با بسیج علمی، پژوهشی سپاه حضرت عباس در قالب موافقت نامه همکاری  برای راه اندازی و ایجاد مرکز رشد مشترک خبر داد. 
ابراهیم پور با اشاره به زیر ساخت ها و تجهیزات سازمان بسیج علمی و پژوهشی استان، این موافقت نامه را فرصتی مناسب جهت استفاده فناوران و نوآوران بسیجی و سرباز از تسهیلات شتاب دهی و تسهیل گری پارک علم و فناوری استان و همچنین استفاده از کارگاههای و آزمایشگاههای بسیج علمی، پژوهشی عنوان کرد. 
وی همچنین با اشاره به ظرفیت های موجود این مرکز جهت ارتباط با اقشار مختلف بسیج جهت عملیاتی کردن ایده ها در حوزه های مختلف کاربردی را از امتیازات این مرکز برشمرد. 
مسئول بسیج علمی و پژوهشی سپاه حضرت عباس(ع) نیز برخورداری از حمایت های تسهیل گری و شتاب دهی پارک علم و فناوری استان را برای ترویج فرهنگ نواوری و فناوری در بین بسیجیان و سربازان فناور  فرصتی ارزشمند دانستند. 
در پایان موافقت نامه ایجاد مرکز رشد واحدهای فناور مشترک پارک علم و فناوری استان اردبیل و بسیج علمی و پژوهشی سپاه حضرت عباس استان اردبیل به امضا رسید.

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN