راه اندازی کانون های شکوفایی خلاقیت در سطح مدارس استان
5403

راه اندازی کانون های شکوفایی خلاقیت در سطح مدارس استان

نشست مشترک رئیس پارک علم و فناوری استان با مدیر کل آموزش و پرورش استان

نشست مشترک رئیس پارک علم و فناوری استان با مدیر کل آموزش و پرورش استان

کانون های شکوفایی خلاقیت در راستای توانمند سازی دانش اموزان استان با همکاری پارک علم و فناوری و اموزش پرورش استان اردبیل در سطح مدارس  راه اندازی می شود.

در نشست مشترک رئیس پارک علم و فناوری استان و مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در محل پارک علم و فناوری که به منظور استفاده از ظرفیت های هر دو دستگاه در زمینه شکوفایی خلاقیت های دانش اموزان در سطح مدارس برگزار گردید بر لزوم ایجاد و توسعه کانون های شکوفایی خلاقیت و استفاده از زیر ساخت های پژوهش سرای های آموزش و پرورش در این زمینه تاکید شد. 

 

دکتر ابراهیم پور در این نشست ضمن تشریح ظرفیت ها و حمایت های پارک علم و فناوری استان در زمینه های مختلف از اعلام آمادگی خود جهت راه اندازی کانون های شکوفایی خلاقیت در سطح مدارس استان خبر دادند. 

 

وی همچنین با اشاره به بستر های موجود آموزش و پرورش استان و همچنین متخصصین این سازمان از  علاقمندی این پارک جهت مشارکت در برگزاری برنامه های مختلف خبر داد. 

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز ضمن قدردانی از همکاری های قبلی به تشریح برنامه های ملی و استانی جهت شکوفا سازی استعداد ها در بین دانش اموزان پرداخت و استفاده از حمایت های پارک علم و فناوری در قالب کانون های شکوفایی خلاقیت را فرصتی مغتنم بر شمردند. 

 

در پایان این نشست دو طرف موافقت خود را برای انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک برای اجرای برنامه های گوناگون اعلام نمودند.

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN