رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل از کارمندان این پارک با اهدای گل و لوح تقدیر تجلیل کرد
899

رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل از کارمندان این پارک با اهدای گل و لوح تقدیر تجلیل کرد

 

به مناسبت هفته دولت و روز کارمند: رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل از کارمندان این پارک با اهدای گل و لوح تقدیر تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری اردبیل دکتر یوسف عباسپور گیلانده به مناسبت هفته دولت و روز کارمند طی جلسه ای از کارمندان با اهدای گل و لوح تقدیر تحلیل کرد. رییس پارک علم و فناوری اردبیل ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید رجایی و پرداختن به زندگی این شهید بزرگوار گفت: هفته دولت فرصت مناسبی می باشد تا بتوانیم فعالیت ها و عملکردهای خود را محضر مردم شریف استان ارائه دهیم.

 

دکتر یوسف عباسپور در ادامه گزارش کاملی از فعالیت های خود در یک سال گذشته را مطرح و اذعان کرد: تمامی فعالیت های صورت گرفته در راستای همکاری و همیاری تمامی همکاران پارک بوده و همدلی آنها باعث به وجود آمدن کارنامه مناسبی شده است. وی در ادامه به رشد و اعتلای اقتصاد دانش بنیان پرداخت و اذعان کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری و هماهنگی بین بازیگران اکوسیستم نوآوری استان گفتمان سازی اقتصاد دانش بنیان را بین اقشار و آحاد جامعه گسترش دهیم تا شاهد افزایش روز افزون شرکت های دانش بنیان در سطح استان باشیم. دکتر یوسف عباسپور رییس پارک علم و فناوری اردبیل در پایان این جلسه از تمامی همکاران خود با اهدای گل و لوح تقدیر تجلیل کرد.

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN