عقد توافق نامه همکاری در زمینه توانمند سازی شرکت های دانش بنیان؛
4718

عقد توافق نامه همکاری در زمینه توانمند سازی شرکت های دانش بنیان؛

با همکاری پارک علم و فناوری استان اردبیل و صندوق نوآوری و شکوفایی صورت گرفت:

عقد توافق نامه همکاری در زمینه توانمند سازی شرکت های دانش بنیان؛

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری استان اردبیل توافق نامه ای فی مابین صندوق نوع آوری و شکوفایی با پارک اردبیل با موضوع همکاری در زمینه ارائه خدمات توانمند سازی، مدیریت فناوری و تجاری سازی به شرکت های دانش بنیان در چارچوب تسهیلات و حمایت های پیش بینی شده در دستورالعمل ارائه خدمات توانمند سازی صندوق به امضا رسید.



این توافق نامه که می تواند تاثیر بسزایی در رشد و ارتقای شرکتهای دانش بنیان استان اردبیل داشته باشد با اهداف زیر منعقد گردید:

  • توسعه و ارتقای سطح همکاری های صندوق با پارک های علم و فناوری و در راستای ارتقای توانمندی ها و رقابت پذیری شرکت های دانش بنیان
  • ارائه خدمات توانمند سازی گسترده تر و تخصصی تر با همکاری شرکت های مشاوره مدیریت، آموزشی و تجاری سازی به شرکت های دانش بنیان در سطح استان ها؛
  • افزایش حجم ارائه خدمات توانمند سازی و تجاری سازی به شرکت های دانش بنیان در سطح استان ها؛
  • توسعه مجموعه های توانمند سازی و تجاری سازی منطقه ای در کشور؛
  • مرکز منطقه ای موظف است برای طی مراحل تخصیص حمایت، مدارک و مستندات مورد نیاز از شرکت های دانش بنیان متقاضی و بهره مند از خدمات را مطابق با ضوابط توانمند سازی صندوق، برای صندوق ارسال کند. مرکز منطقه ای، برآورد هزینه هایی را که نحوه ارائه حمایت های مالی در خصوص آنها به تایید صندوق رسیده است، به طور رسمی برای پرداخت به صندوق اعلام می کند.
  • مرکز موظف است پس از ارائه خدمات، مستندات مرتبط و هزینه هایی را که بر عهده صندوق است، به صورت مکتوب برای صندوق ارسال کند.
  • صندوق در چارچوب ضوابط خود حمایت ها را از طریق مرکز منطقه ای و کارگزاران مورد تایید یا به طور مستقیم در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار می دهد.
     

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN