نشست تخصصی رئیس پارک علم و فناوری اردبیل با مدیرکل و معاونان سازمان استاندارد استان اردبیل؛
4463

نشست تخصصی رئیس پارک علم و فناوری اردبیل با مدیرکل و معاونان سازمان استاندارد استان اردبیل؛

به مناسبت هفته استاندارد برگزار گردید:

نشست تخصصی رئیس پارک علم و فناوری اردبیل با مدیرکل و معاونان سازمان استاندارد استان اردبیل؛

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری استان اردبیل نشست تخصصی بین رئیس پارک و مدیرکل سازمان استاندارد استان اردبیل به مناسبت هفته استاندارد برگزار و در آن به مشکلات و موانع استاندارد سازی محصولات فناورانه و همچنین راه کارهای حل آنها پرداخته شد. 
رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل ضمن تبریک هفته استاندارد به متولیان آن گفت: موانع و مشکلات پیشرو فناوران مستقر در پارک اردبیل در حوزه استاندارد سازی محصولات تولیدی باید آسیب شناسی و مانع زدایی گردد. 
ابراهیم پور در ادامه به اهمیت شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور در اقتصاد استان افزود: پارک علم و فناوری استان اردبیل در دو سال گذشته توانسته جایگاه مناسبی در راستای محصولات تولیدی قابل تجاری سازی در سطح کشور داشته باشد.
وی افزود: استاندارد سازی محصولات تولیدی فناوران مستقر در پارک اردبیل می تواند زمینه های صادرات را به خارج از کشور فراهم نماید. 
مدیرکل سازمان استاندارد اردبیل نیز به اهمیت استاندارد سازی محصولات پرداخت و بیان داشت: سازمان استاندارد سازی اردبیل آماده ارائه تمامی خدمات به شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور مستقر در پارک اردبیل می باشد.

علایی ادامه داد: محصولات فناورانه دارای نسان استاندارد از مقبولیت خاص برای مصرف کننده برخوردار بوده و شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور با اخذ این نشان می توانند نقش خوبی در بازار داشته باشند. 

لازم به توضیح است در این نشست مقرر شد چهارشنبه های هر هفته یکی از کارشناسان سازمان استاندارد در اتاق جلسات پارک علم و فناوری اردبیل واقع در میدان باکری حضور و به صورت مستقیم به حل مسائل و مشکلات استاندارد سازی محصولات واحدهای فناور مستقر در پارک بپردازند. 

در حاشیه این نشست مدیرکل سازمان استاندارد اردبیل از نمایشگاه دایمی محصولات تولیدی شرکت ها و واحدهای فناور مستقر در پارک اردبیل بازدید نمود. 
 

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN