نشست تخصصی رییس پارک با رئیس شعبه بیمه تجارت نو اردبیل
1064

نشست تخصصی رییس پارک با رئیس شعبه بیمه تجارت نو اردبیل

 

در نشست تخصصی رییس پارک با رئیس شعبه بیمه تجارت نو اردبیل مطرح شد: روند حمایت های صنعت بیمه از شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور باید تسریع شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری اردبیل رییس پارک در نشستی با رئیس شعبه بیمه تجارت نو اردبیل، فرایندهای حمایتی بیمه از شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور مستقر در پارک را خواستار شد. در این نشست دکتر یوسف عباسپور رییس پارک علم و فناوری اردبیل به اهمیت صنعت بیمه و ارتباط آن در حمایت از تولیدات فناورانه اشاره و گفت: شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور از مهمترین نیاز جامعه برای توسعه اقتصادی می باشد که صنعت بیمه می تواند با تسهیلگری در ارائه خدمات، نقش مهمی در این زمینه داشته باشد.

وی در ادامه افزود: شرکت های بیمه با حضورشان در مراحل مختلف کسب و کارهای نوین از جمله تولید، بازاریابی و تجاری سازی محصولات فناورانه به پیشبرد گفتمان سازی اقتصاد دانش بنیان در سطح استان اقدام نماید. رییس پارک ابراز کرد: برگزاری رویدادها و استارتاپ های مشترک پارک های علم و فناوری با شرکت های بزرگ بیمه و همکاری های مشترک آنها، جهت توسعه تولیدات فناورانه از شاخصه های توسعه اکوسیستم نوآوری می باشد. در این نشست بابایی رییس شعبه بیمه تجارت نو اردبیل به عملکردهای چند سال اخیر شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور و تولیدات آنها در کشور پرداخت و ادامه داد: شرکت بیمه تجارت نو آماده همکاری همه جانبه با تمامی شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری استان اردبیل می باشد.

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN