نشست مجازی روسای پارک های علم و فناوری با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری
2641

نشست مجازی روسای پارک های علم و فناوری با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری


نشست مجازی روسای پارک های علم و فناوری با وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای ارائه دستاوردهای پارک ها در حوزه مبارزه با ویروس کرونا و بحث و تبادل نظر در خصوص آن.

این نشست از طریق ویدئو کنفرانس جهت ارائه دستاوردهای پارک ها در حوزه مبارزه با بیماری کووید ۱۹ و بحث و تبادل نظر در خصوص آن بود. وزیر علوم ضمن تقدیر از همه فناوران سراسر کشور که در بحران کرونا ویروس نقش آفرینی کرده بودند افزود: برای بحران کرونا و پسا کرونا نیازمند فعالیت های جهادی در مراکز پژوهشی به خصوص پارک های علم و فناوری می باشد تا بتوان به شرایط مطلوب رسید.

ابراهیم پور رئیس پارک اردبیل نیز که به عنوان یکی از پارک های موفق در ارائه دستاوردهای کاربردی و تاثیر گذار در مقابله با کرونا بود به ارائه گزارشی مبسوط از فناوری های طراحی و ساخته شده این مجموعه پرداخت و گفت: پارک علم و فناوری استان اردبیل آماده حمایت و ارائه خدمات به همه ایده های قابل کاربردی و تجاری سازی در بحران فعلی و پسا کرونا می باشد.

تولید روزانه ۵۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در پارک علم و فناوری گلستان، ساخت دستگاه اکسیژن‌ساز خانگی در پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف، تولید محصولات ضدعفونی کننده با استاندارد WHOدر پارک علم وفناوری فارس و ساخت روبات جایگزین پرستار در پارک اردبیل، از دستاوردهای مطرح شده در این نشست بودند.

دکتر منصور غلامی وزیر علوم در این نشست مجازی گفت: درباره تامین منابع، دستور اولیه از سوی رئیس جمهوری صادر شده تا منابع بیشتری تامین شود. همچنین رئیس جمهوری دستور دادند نشست وبینار دیگری با حضور ایشان داشته باشیم تا پارک‌ها بتوانند دستاوردها و نیازهای خود را به صورت مستقیم با ایشان در میان بگذارند.

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN