نشست مشترک مدیر روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری اردبیل با مدیرکل اداره روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
1716

نشست مشترک مدیر روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری اردبیل با مدیرکل اداره روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

در نشست مشترک مدیر روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری اردبیل با مدیرکل اداره روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: آماده همکاری همه جانبه در شناساندن پتانسیل و ظرفیت های شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور مستقر در پارک اردبیل هستیم.‌

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری استان اردبیل نشست مشترکی بین مدیر روابط عمومی و امور بین الملل پارک اردبیل با مدیرکل اداره روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام و به گفتمان سازی اقتصاد دانش بنیان و فناورانه تاکید شد.‌ در این نشست مشترک خانم دکتر شفیعی مدیرکل اداره روابط عمومی وزارت عتف به اهمیت رسانه ها در گفتمان سازی نوآوری و فناوری اشاره و گفت: امروزه روابط عمومی های پارک های علم و فناوری، دانشگاهها و مراکز پژوهشی رسالت خطیری در قبال اقتصاد فناورانه دارند که باید در این زمینه برنامه ریزی های هدفمندی صورت پذیرد.

وی به نقش روابط عمومی ها تاکید و افزود: روابط عمومی های پارک های علم و فناوری کشور می توانند سهم بسزایی در تبلیغ، ترویج و فرهنگ سازی رسالت و اهداف پارک های کشور داشته باشند.‌ مدیرکل اداره روابط عمومی وزارت عتف در ادامه تصریح کرد: امروزه در جهان کنونی زندگی بدون تکنولوژی و فناوری های روز و مدرن به سختی خواهد بود. و پارک های علم و فناوری حلقه اصلی تکنولوژی مورد نیاز این نوع زندگی خواهد بود. بهنام کریمی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری استان اردبیل نیز در این نشست به جایگاه اصلی روابط عمومی در جامعه بشری اشاره و گفت: روابط عمومی پارک اردبیل آماده همکاری هم جانبه در راستای شناساندن شرکت های دانش بنیان و واحد‌های فناور مستقر در پارک و محصولات فناورانه تولیدی آنها در سطح ملی و بین المللی می باشد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل پارک اردبیل اذعان داشت: فناوران مستقر در پارک این استان و تولیدات فناورانه آنها از قابلیت های ممتازی برخوردار هستند که می توانند بازارهای داخلی و خارجی را پوشش دهند که نیازمند معرفی و تبلیغ آنها توسط وزارت عتف می باشد. بهنام کریمی در ادامه به اهمیت ارتباطات دانشگاهی و وزارتی با کشورهای هدف جهت صادرات محصولات فناورانه پرداخت و عنوان داشت: روابط عمومی های پارک های کشور و روابط عمومی وزارت عتف می توانند با طراحی الگو و برنامه های مدون و روشمند محصولات فناورانه را در دانشگاههای بازار هدف به نمایش بگذارند.

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN