وزارت علوم، تحقیقات و فناوری :نمایشگاه فن‌بازار در اردبیل افتتاح شد
2015

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری :نمایشگاه فن‌بازار در اردبیل افتتاح شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از پارک علم و فناوری اردبیل، در مراسمی که شامگاه یکشنبه در سالن ورزشی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، با حضور دستگاه‌های اجرایی و نهادهای پژوهشی و فناورمحور نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان اردبیل در ۶۰ غرفه راه‌اندازی شد.

این نمایشگاه که برای اولین بار به صورت صوتی و تصویری و زنده از تلویزیون اینترنتی و رادیو فناوری پخش می‌شد، محصول یک ساله فناوران و پژوهشگران استان اردبیل است که در آن محصولات متنوع خود را عرضه کردند.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل در این مراسم اظهار کرد: محور اصلی توسعه استان تقویت اقتصاد دانش‌بنیان است که با تلاش و پیگیری‌های مسئولان در همه بخش‌ها سعی و تلاشمان بر این است تا بستر تقویت اقتصاد دانش‌بنیان را در استان زمینه‌سازی کنیم.

حبیب ابراهیم‌پور تصریح کرد: پارک علم و فناوری استان اردبیل با در نظر گرفتن ظرفیت‌های ویژه این استان در بخش‌های کشاورزی، صنعتی، معدنی و گردشگری تلاش می‌کند تا شرایط مطلوبی را در ایجاد فرصت‌های اشتغال و جذب سرمایه‌گذاران فراهم آورد.

وی گفت: ما در سا‌ل‌های اخیر تلاش کردیم تا رویدادهای استارتاپی و صنایع فعال را در استان برگزار کنیم تا در قالب مرکز رشد و نوآوری از ایده‌های جوانان در حوزه‌های مختلف حمایت واقعی و عملی انجام شود.

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN