به مناسبت روز خبرنگار ، رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل در دفاتر خبرگزاری ها حضور و از خبرنگاران با اهدای لوح تقدیر تجلیل کرد
877

به مناسبت روز خبرنگار ، رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل در دفاتر خبرگزاری ها حضور و از خبرنگاران با اهدای لوح تقدیر تجلیل کرد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری استان اردبیل، رییس پارک اردبیل به مناسبت روز خبرنگار در خبرگزاری های ایسنا، ایلنا، ایرنا، تسنیم و مهر حضور و ضمن تبریک روز خبرنگار از خبرنگاران آنها تجلیل کرد.

در این دیدار دکتر یوسف عباسپور گیلانده رییس پارک علم و فناوری اردبیل به اهمیت رسانه های جمعی در حوزه فناوری و گفتمان سازی اقتصاد دانش بنیان اشاره و گفت: خبرنگاران وظیفه خطیر همراهی، تبلیغ و ترویج محصولات تولیدی شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور را برعهده دارند که از این طریق می توان استان را به قابلیت های اقتصاد دانش بنیان سوق داد. رییس پارک علم و فناوری اردبیل با ارج نهادن به نام گذاری سال ۱۴۰۲ به سال مهار تورم و رشد تولید توسط مقام معظم رهبری ابراز داشت: وظیفه همه رسانه های جمعی، سمعی، بصری و رسانه های مجازی عمل به فرمایشات رهبری در راستای توسعه اقتصاد استان بر پایه دانش می باشد که این امر با حضور خبرنگاران و رسانه در کنار تولید محصولات فناورانه میسر خواهد شد.

وی ادامه داد و افزود: پارک علم و فناوری اردبیل خواهان حضور خبرنگاران در لایه به لایه فعالیت ها و عملکرد این مجموعه و همچنین نشست های تخصصی خبرنگاران با شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور مستقر در پارک در جهت شناساندن و معرفی این شرکت ها به بازارهای داخلی و خارجی توسط رسانه های جمعی می باشد.‌ دکتر یوسف عباسپور گیلانده عملکرد پارک علم و فناوری اردبیل را در سال ۱۴۰۱ تشریح و ابراز داشت: کتابچه ای در قالب عملکرد پارک علم و فناوری اردبیل توسط روابط عمومی و امور بین الملل این پارک آماده و چاپ شده که در آن به وضوح می توان تلاش های شبانه روزی مجموعه پارک را دید و از همه خبرنگاران خواست تا این کتابچه را به صورت فیزیکی و مجازی در اختیار آحاد اقشار جامعه قرار دهند تا نیازها توسعه اقتصادی استان تبدیل به مطالبه اصلی جامعه شود. رییس پارک اردبیل به جایگاه والای شهدای خبرنگار اشاره و از خبرنگاران با اهدای لوح یادبود تجلیل کرد.

رییس پارک علم و فناوری اردبیل در خبرگزاری ایلینا حضور یافته و ضمن تبریک روز خبرنگار با اهدای لوح تقدیر از خبرنگاران این خبرگزاری تجلیل کرد.

 

رییس پارک علم و فناوری اردبیل در خبرگزاری ایرنا حضور یافته و ضمن تبریک روز خبرنگار با اهدای لوح تقدیر از خبرنگاران این خبرگزاری تجلیل کرد.

 

رییس پارک علم و فناوری اردبیل در خبرگزاری ایسنا حضور یافته و ضمن تبریک روز خبرنگار با اهدای لوح تقدیر از خبرنگاران این خبرگزاری تجلیل کرد.

 

رییس پارک علم و فناوری اردبیل در خبرگزاری تسنیم حضور یافته و ضمن تبریک روز خبرنگار با اهدای لوح تقدیر از خبرنگاران این خبرگزاری تجلیل کرد.

 

رییس پارک علم و فناوری اردبیل در خبرگزاری مهر حضور یافته و ضمن تبریک روز خبرنگار با اهدای لوح تقدیر از خبرنگاران این خبرگزاری تجلیل کرد.

 

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN