حوزه ریاست

  • مسئول بخش (رئیس پارک )
  • اهداف و ماموریت ها
  • وظایف و اختیارات رئیس پارک
  • شرح وظایف دفتر ریاست
  • آئین نامه ها
  • کارکنان بخش/حوزه
  • مراحل گردش کار ارائه خدمت
  • تماس با واحد

یوسف عباسپور گیلانده

یوسف عباسپور گیلانده متولد مرداد ماه 1356، دارای دکتری تخصصی مهندسی مکانیک ماشینهای کشاورزی و استاد دانشكده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه محقق اردبيلي مي‌باشند. ایشان فارغ التحصیل دوره کارشناسی از دانشگاه تبریز در سال 1378 می باشد و دوره های کارشناسی ارشد و دکتری خود را به ترتیب در سالهای 1380 و 1384 در دانشگاه تهران به اتمام رسانیده اند. ايشان از بهمن ماه 1384 در دانشگاه محقق اردبیلی شروع به کار کرده اند. در تیرماه 1385 به سمت مدیر گروه مهندسی ماشینهای کشاورزی منصوب شدند و از مهرماه سال 1387 لغايت مرداد 1389 به عنوان معاون آموزشی دانشکده کشاورزی مشغول فعاليت بودند. از مردادماه 1389 تا شهریور 1401 مسئوليت مديريت امور پژوهشي دانشگاه را بر عهده داشته و از شهریور 1401 با ابلاغ وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری ریاست پارک علم و فناوری استان اردبیل را عهده دار شدند.. علاقه مندی پژوهشی ایشان در زمینه های كشاورزي دقيق، رابطه ماشين - خاك و كاربرد سنسور و ابزار اندازه‌گيري در مهندسي كشاورزي می باشد و دروس مبانی و کارگاه ماشینهای خاک ورزی، طراحی اجزاء ماشین (1) و (2)، مقاومت مصالح (2)، آزمایشگاه مقاومت مصالح و ابزار و روشهای اندازه گیری (دوره کارشناسی ارشد) را تدریس می کنند.

ایجاد محیطی پویا و هم‌افزا برای رشد و توسعه کسب و کارهای دانش‌بنیان،

ارایه خدمات با ارزش افزوده به فناوران و نوآوران،

  • نقش موثری در اکوسیستم کارآفرینی استان توسعه کمی و کیفی واحدهای فناور مستقر
  • تبدیل شدن به یکی از مجموعه پارک های برتر کشور
  • توسعه کمی و کیفی خدمات و حمایت‌های قابل ارایه مادی و معنوی به واحدهای فناور مستقر
  • بین‌المللی‌سازی شهرک و واحدهای فناور مستقر

بهبود مستمر در نحوه انجام فعالیت‌های شهرک و افزایش توانمندی‌های ساختاری و سازمانی آن

                                                                                                                                                                                                         

  • تهيه و پيشنهاد سياست‌ها، خط مشي‌ها و برنامه راهبردي پارك براي طرح در هيأت امنا؛
  • پيشنهاد خط‌مشي، سياست‌ها و معيارهاي جذب، پذيرش، استقرار، نحوه حمايت و لغو مجوز استقرار واحدهاي فناور به شوراي علمي و فناوری براي تصويب در چارچوب مصوبات هيأت امنا؛
  • اداره كليه امور پارك و نظارت بر حسن اجراي آنها بر طبق اساسنامه و مصوبه‌هاي هيأت امنا؛
  • پيشنهاد ساختارسازماني و تشكيلات پارك، تنظيم كليه آئين‌نامه‌ها و همچنين تغيير و اصلاح آنها طبق ضوابط و مقررات مربوط به هيأت امنا براي طي مراحل قانوني؛
  • جذب و به‌كارگيري نيروي انساني براي انجام مأموريت‌هاي پارك در چارچوب قوانين و مقررات مربوط؛
  • انتصاب و عزل معاونان، مشاوران و مسئولان پارك براساس ساختار سازماني و تشكيلات مصوب پارك؛
  • امضاي قراردادها، اسناد تعهدآور، اسناد مالي، اداري، معافيت‌هاي مالياتي، گمركي، بيمه‌اي، حقوقي و مكاتبات پارك در چارچوب ضوابط و مقررات مربوط؛
  • پيشنهاد تأسيس يا انحلال پردیس‌ها، مراكز رشد، مراکز خدمات علمي، فناوري، نوآوري و انواع واحدهاي ديگر مورد نياز برای بحث و بررسی به شوراي علمي و فناوري؛
  • ارایه گزارش عملکرد پردیس‌ها، مراکز رشد، مراکز خدمات علمي، فناوري، نوآوري و سایر واحدهاي پارک به شوراي علمي و فناوري؛
  • استيفاي منافع و حفظ حقوق پارك در مراجع قانوني (اعم از قضائي، اجرائي، اداري و...) و پاسخگويي به اين مراجع به نمايندگي از پارك؛
  • اجراي مصوبات هيأت امنا در چارچوب قوانين و مقررات مربوط؛
  • صدور مجوز استقرار واحدهاي فناور متقاضي در پارك و لغو آن براساس ضوابط مربوط؛
  • ارائه بودجه تفصيلي سالانه پارك با رعايت مفاد آيين‌نامه مالي و معاملاتي پارك‌ها به هيأت امنا و نظارت بر نحوه هزينه‌ کرد بودجه تخصيصي به پارك؛
  • نظارت و ارزيابي دائم بر فعاليت واحدهاي فناور درچارچوب ضوابط و مقررات و ارائه گزارش به مراجع ذيربط؛
  • ارائه گزارش عملكرد سالانه پارك به هيأت امنا و وزارت؛
  • افتتاح حساب‌هاي بانكي و غيربانكي، تحصيل وام يا اعتبار، استقراض از بانك‌ها، سازمان‌ها، شركت‌ها و مؤسسه‌هاي دولتي و غيردولتي و معرفي دارندگان حق امضاي مجاز مطابق ضوابط و مقررات مصوب هيأت امنا؛
  • پيگيري عمليات طراحي، اجرايي و عمراني احداث و توسعه پارك.
  • نظارت بر امور انضباطی پارک در چارچوب ضوابط و مقررات مربوط

1-برنامه ريزي جلسات رئيس پارک و ابلاغ مصوبات و تصميمات متخذه به واحدها و يا مراجع ذيربط و پیگیری تحقق آن.  

2-پیشنهاد برنامه اجرایی سالیانه واحد بر اساس شاخص های بودجه متناسب با اهداف راهبردی پارک.

3-اجرای برنامه ابلاغی و مصرف بهینه منابع تخصیصی با در نظرگرفتن اولویت ها.

4-انجام، ارجاع و پیگیری مکاتبات و امور حوزه ریاست.

5-برنامه ريزي، ساماندهي و هماهنگی حضور رييس پارک در گردهمايي ها، ملاقات­ها، بازديدها و مأموريت­ها.

6-دريافت، بررسي پیگیری و پاسخگويي به شكايت افراد حقيقي و حقوقي از واحدها و كاركنان سازمان. 

7-همکاری در برگزاری بازدیدها، نمایشگاه ها، همایش ها، سمینارها و...

8-انجام امور مربوط به توسعه و بهبود فعالیت های اجرایی.

9-انجام سایر امور محوله از سوی رئیس پارک.

                                                                                                                                                                                                        

                                                                                                                                                                                                                     

                                                                                                             

کارکنان حوزه ریاست

سمت

مسئولیت

شماره مستقیم

شماره داخلی

دفتردار

دفتردار

09195845355

120

 

دبیرخانه

دبیرخانه

09143560412

105

آبدارخانه

آبدارخانه

09145991367

123

 

                                                                                                                                                                                                        

مراحل گردش کار به صورت سیستمی توسط کارکنان حوزه ریاست انجام می پذیرد.

contact-us04533525373تلفن تماس : 

داخلی:  120

آدرس پستی مرکز رشد: اردبیل – میدان شهید باکری- جنب بانک ملی- کدپستی 5619851697

تلفن: 04533525339-04533525373               فکس: 04533525371

وبسایت: www.ardstp.ir       ایمیل: info@ardstp.ir  

DNN