تشکیل کار گروه ستاد تسهیل با حضور استاندار در کارخانه نوآوری کارن
5144

تشکیل کار گروه ستاد تسهیل با حضور استاندار در کارخانه نوآوری کارن

تشکیل کار گروه ستاد تسهیل با حضور استاندار در کارخانه نوآوری کارن؛

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک اردبیل کارخانه نوآوری کارن که اولین کارخانه نوآوری خصوصی استان اردبیل بوده که با حمایت و همراهی پارک علم و فناوری اردبیل و صندوق پژوهش و فناوری استان اردبیل توسط شرکت کبریا آینده نگر پارسیان نوین در شهرک صنعتی ۲ در حال راه اندازی می باشد.



در این مراسم استاندار اردبیل ضمن تاکید بر تسهیل در روند اعطای مجوز های لازم در جهت فعالیت و ایجاد کسب و کارهای نوین گفت: وجود کارخانه نوآوری می تواند بستر مناسبی در راستای هدایت جوانان و نخبگان به سمت نوآوری و همچنین تولید ایده های جدید و سوق دادن آنها به محصولات قابل تجاری سازی باشد.

عاملی در ادامه افزود: حمایت و تجاری سازی کسب و کارهای فناورانه می تواند جوانان و نخبگان را به سمت تولید ثروت در جامعه سوق دهد.



رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل با توضیح و اشاره به نقش کارخانه نوآوری در ترویج و توسعه اقتصاد دانش بنیان افزود: با حمایت پارک علم و فناوری اردبیل و صندوق پژوهش و فناوری در راه اندازی کارخانه نوآوری و تکمیل زنجیره فعالیت های آن اردبیل وارد حوزه جدید در اقتصاد می شود.



ابراهیم پور در ادامه ابراز کرد: ایجاد و توسعه کارخانه های نوآوری توسط نخبگان استان می تواند راهگشای اقتصاد استان باشد که توجه و حمایت های تمامی دستگاههای اجرایی مرتبط و توجه بیشتر مقامات استانی را می طلبد.


 

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN