تعیین استاندارد برای عسل و فراورده های زنبور عسل از طریق شرکت های مستقر در پارک
5827

تعیین استاندارد برای عسل و فراورده های زنبور عسل از طریق شرکت های مستقر در پارک

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل: تعیین استاندارد برای عسل و فراورده های زنبور عسل از طریق شرکت های مستقر در پارک تدوین می شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل: 
تعیین استاندارد برای عسل و فراورده های زنبور عسل از طریق شرکت های مستقر در پارک تدوین می شود. 

با همکاری پارک علم و فناوری استان اردبیل، پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی ایران و شرکت دانش بنیان تعاونی مهر کشاورزی اکسیر فرآوران سبلان مستقر در پارک علم و فناوری استان اردبیل توافق نامه ایجاد آزمایشگاه مرجع عسل و فرآورده های تولیدی زنبور عسل با هدف تدوین استاندارد و توسعه آنالیزهای استاندارد عسل در کشور  ایجاد شد. 

ابراهیم پور با اعلام این خبر افزود: به منظور تدوین استاندارد عسل ایران با همکاری پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی و شرکت دانش بنیان تعاونی اکسیر فرآوران سبلان فعال در حوزه  اصلاح و تولید گونه های خاص زنبور عسل و فرآورده های و با بستر سازی پارک علم و فناوری استان ایجاد شد.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل همچنین با اشاره به پتانسیل های موجود در استان در راستای برندسازی عسل  و فرآورده های تولیدی زنبور عسل در بازارهای بین المللی، ایجاد این آزمایشگاه را مهم ارزیابی کرد. 

وی همچنین از آمادگی این پارک جهت بستر سازی برای فعالیت های اولویت دار در زمینه های مختلف تجاری سازی در راستای فعالیت پارک علم و فناوری خبر داد.

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN