در راستای تحقق شعار سال سفر یک روزه رییس پارک علم و فناوری اردبیل به مشکین شهر و دیدار با فرماندار و فرمانده سپاه این شهرستان
4754

در راستای تحقق شعار سال سفر یک روزه رییس پارک علم و فناوری اردبیل به مشکین شهر و دیدار با فرماندار و فرمانده سپاه این شهرستان

در راستای تحقق شعار سال سفر یک روزه رییس پارک علم و فناوری اردبیل به مشکین شهر و دیدار با فرماندار و فرمانده سپاه این شهرستان؛

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری استان اردبیل رئیس پارک اردبیل طی سفر یک روزه به مشگین شهر با  فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان دیدار و از اماکن پیشنهادی برای ساختمان مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان مشگین شهر بازدید نمود. 

❇️ در این دیدار دکتر ابراهیم پور با تاکید بر پتانسیل های خدادادی و استعداد های درخشان  در مشگین شهر خواستار همدلی مسئولین و استفاده از تمام ظرفیت های این شهرستان برای تحقق شعار امسال تولید،دانش بنیان، اشتغال آفرین شدند. 
❇️ایشان  با اشاره به استقرار ۲۰ شرکت فناور و دو شرکت دانش بنیان و چهار شرکت در حال پذیرش دانش بنیان در مرکز رشد مشگین شهر بر اهتمام مسئولین برای تسریع صدور مجوز فعالیت و توسعه کارگاه های تولیدات فناوران مشگین شهری تاکید نمودند.

❇️ در ادامه دکتر بیگدلو فرماندار شهرستان ضمن تاکید بر ضرورت اقدامات اساسی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و عمل به شعار امسال، به استفاده از تمام ظرفیت های شهرستان اشاره نمودند.  و با اشاره  به این که مشکین شهر با داشتن پتانسیل های بالقوه  وبالفعل از کمبودهایی رنج می برند  و وظیفه  همه جهت رفع  موانع و رشد توسعه همه جانبه و پایدار  می باشد ، 

❇️ در ادامه  دیدارها سرهنگ اختری  فرماندهی محترم سپاه ناحیه مشگین شهر نیز با بیان این موضوع که مجموعه سپاه پاسداران همواره در کنار آحاد مختلف مردم در حال خدمت رسانی بی منت میباشد ، توسعه علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان را جزو لاینفک پیشرفت کشور دانسته و در کنار استفاده از ظرفیت های این نهاد مقدس توجه ویژه پارک علم و فناوری استان به شهرستان مشگین شهر را خواستار شدند. 

❇️ در ادامه جلسه  سید عقیل ابراهیم زاده رئیس دفتر نماینده مشکین شهر در مجلس یازدهم  نیز از حمایت همه جانبه  نماینده مشکین شهر از ابتکارات و نوآوری ها و توسعه کسب و کارها بر پایه زیست بوم فناوری در شهرستان مشکین شهر خبر داد و گفت: سال جدید سال توسعه، شکوفایی و توسعه متوازن  در مشکین شهر خواهد بود.

❇️ در پایان برنامه از مکان های پیش بینی شده برای اسقرار ساختمان مرکز رشد واحدهای فناور مشگین، شرکت های دانش بنیان  و واحدهای فناور شهرستان بازدید به عمل آمد.
 

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN