دیدار رییس پارک علم و فناوری اردبیل با رییس بنیاد ملی نخبگان اردبیل
907

دیدار رییس پارک علم و فناوری اردبیل با رییس بنیاد ملی نخبگان اردبیل

در راستای همکاری های مشترک صورت گرفت: دیدار رییس پارک علم و فناوری اردبیل با رییس بنیاد ملی نخبگان اردبیل؛

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری اردبیل دکتر یوسف عباسپور با دکتر مهدی داوری دیدار و برای گسترش همکاری های مشترک تاکید کردند. در این دیدار دکتر عباسپور رییس پارک علم و فناوری اردبیل ضمن تشریح اهمیت محصولات تولیدی فناوران مستقر در پارک علم و فناوری اردبیل گفت: نهادینه کردن اقتصاد فناورانه در استان نیازمند همکاری های همه جانبه تمامی بازیگران اکوسیستم نوآوری استان می باشد.

عباسپور اذعان کرد: بنیاد ملی نخبگان یکی از تاثیرگزارترین بازیگر اکوسیستم نوآوری استان می تواند نقش اساسی در تربیت نخبه داشته باشد. وی در ادامه برگزاری برنامه های مشترک را خواستار و بیان داشت: پارک علم و فناوری اردبیل آمادگی کامل برای حمایت از اعضای بنیاد ملی نخبگان در چارچوب های قانونی را دارد و برای سوق دادن نخبه ها به سمت تولیدات فناورانه بسته های تشویقی را فراهم می نماید. در این دیدار دکتر مهدی داوری رییس بنیاد ملی نخبگان اردبیل نیز فعالیت های این بنیاد را تبیین و تصریح کرد: بنیاد ملی نخبگان همکاری های مشترک با پارک اردبیل را سرلوحه کار خود دارد.

داوری در ادامه به جایگاه نخبگان استان در رشد و توسعه اردبیل پرداخت و بیان داشت: بنیاد ملی نخبگان برای تمامی اقشار و آحاد جامعه، دانشجویان و دانش آموزان برنامه های متفاوت نخبه پروری دارد تا بتواند نخبگان را در سطوح مختلف تحصیلی شناسایی و جذب این بنیاد نماید. دکتر مهدی داوری رییس بنیاد نخبگان استان به ظرفیت های این بنیاد در همکاری های مشترک اشاره و افزود: همکاری مشترک بنیاد و پارک در دو موضوع «پشتیبانی از مخترعان و نواوران طرح شهید فخری زاده» و «حمایت از رویدادهای رقابتی مسأله محور، طرح شهید بابایی» می تواند نقش اثر بخشی نخبگان در اقتصاد استان را ارتقا دهد.

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN