دیدار رییس پارک علم و فناوری اردبیل با مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان و مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل
1008

دیدار رییس پارک علم و فناوری اردبیل با مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان و مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل


در راستای تقویت زیست بوم فناوری استان صورت گرفت: دیدار رییس پارک علم و فناوری اردبیل با مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان و مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل، به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری اردبیل دیدار و گفتگو مشترک رییس پارک اردبیل با مدیرکل اقتصاد و دارایی و مدیرکل آموزش و پرورش استان در راستای تقویت زیست بوم فناوری اردبیل صورت گرفت.

در این جلسه رییس پارک علم و فناوری اردبیل ضمن تشریح زیست بوم فناوری استان گفت: استان اردبیل به دلیل داشتن پتانسیل های متعدد جغرافیایی در حوزه کشاورزی و گردشگری می تواند نقش اساسی در ایجاد فناوری های حوزه مربوطه باشد. وی آموزش فناوری و ایده پردازی را در مدارس خواستار و اذعان کرد: برای تکمیل گفتمان سازی اقتصاد دانش بنیان نیازمند آموزش از دوران نوجوانی می باشد که این امر در مدارس و آموزش و پرورش می تواند محقق گردد.

دکتر یوسف عباسپور در این دیدار به توسعه زیرساخت ها و تکمیل پروژه های عمرانی پارک پرداخت و تصریح کرد: برای حل مشکلات زیرساختی و پروژه های در حال ساخت نیازمند منابع مالی استانی و ملی هستیم که می توان با همت اداره کل اقتصاد و دارایی به هدف مورد نظر رسید. در این دیدار آقای نژاد محمد مدیرکل اقتصاد و دارایی استان به اهمیت پارک علم و فناوری به عنوان متولی اقتصاد فناورانه استان اشاره و گفت: اداره کل اقتصاد و دارایی آماده همکاری همه جانبه برای تحقق برنامه های زیرساختی پارک می باشد.

در ادامه جلسه آقای صفری مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز اهمیت برنامه ریزی در زمینه دانش آموزان فناور را تشریح و افزود: آموزش و پرورش با تربیت دانش آموزان فناور می تواند اقتصاد بر پایه فناوری را در سطح استان تقویت و آینده شغلی دانش آموزان را تضمین نماید.

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN