رییس پارک علم و فناوری اردبیل در دیدار با شهردار اردبیل: ایجاد مرکز نوآوری شهر هوشمند برای اردبیل ضرورت دارد
1192

رییس پارک علم و فناوری اردبیل در دیدار با شهردار اردبیل: ایجاد مرکز نوآوری شهر هوشمند برای اردبیل ضرورت دارد

 

رییس پارک علم و فناوری اردبیل در دیدار با شهردار اردبیل تاکید کرد: ایجاد مرکز نوآوری شهر هوشمند برای اردبیل ضرورت دارد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری اردبیل رییس پارک با شهردار اردبیل دیدار و بر همکاری های مشترک در ایجاد مرکز نوآوری شهر هوشمند تاکید کرد. در این دیدار دکتر یوسف عباسپور رییس پارک علم و فناوری اردبیل به پیشرفت و آبادانی اردبیل با دایه فناوری اشاره و گفت: اردبیل نیازمند توسعه هوشمند می باشد. تا بتوان مدیریت علمی و روشمندی بر آن انجام داد.

وی در ادامه تصریح کرد: شهر هوشمند بستر مناسبی برای بهینه کردن ارائه خدمات به شهروندان گرامی در راستای توسعه و آبادانی شهر اردبیل می باشد. رییس پارک به اهمیت وجود مرکز نوآوری هوشمند پرداخت و افزود: پارک علم و فناوری آمادگی دارد تا با همکاری و همراهی شهرداری اردبیل مرکز نوآوری شهر هوشمند راه اندازی و فناوران مرتبط را در آن متمرکز کند تا بتوانیم از آخرین تکنولوژی شهر هوشمند برای اردبیل استفاده کنیم.

در این دیدار آقای صفری شهردار اردبیل نیز به حمایت های خود از پارک علم و فناوری اشاره و گفت: آماده هر نوع همکاری با واحدهای فناور مستقر در پارک جهت تسریع روند رو به رشد هوشمند کردن مدیریت شهر اردبیل می باشد.‌ وی در ادامه اظهار کرد: اردبیل به دلیل قرار گرفتن در مسیرهای گردشگری و میزبانی سالیانه از چندین هزار گردشگر داخلی و خارجی بیش از پیش نیازمند مدیریت شهر هوشمند می باشد که این امر فقط از طریق پارک علم و فناوری اردبیل می تواند محقق گردد.

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN