مراسم تکریم و معارفه معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری استان اردبیل
99

مراسم تکریم و معارفه معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری استان اردبیل

مراسم تکریم و معارفه معاون فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری استان اردبیل، روز یکشنبه  26 فروردین ماه 1403 با حضور رئیس پارک، مدیران و کارکنان پارک برگزار گردید.

در این مراسم، ضمن تقدیر از زحمات و خدمات، دکتر علی روشنیان فرد معاون سابق پارک علم و فناوری استان، دکتر علی اشرف سلطانی به عنوان سرپرست معاونت فناوری و پشتیبانی پارک علم و فناوری استان اردبیل معرفی شد.

در ابتدای این مراسم، دکتر یوسف عباسپور رئیس پارک علم و فناوری اردبیل ضمن تشکر از زحمات پرثمر و صادقانه معاون سابق پارک از معاون جدید خواست تا با قوت و نیرویی مضاعف در جهت ارتقای حوزه فناوری و نوآوری استان بکوشد و تمام تلاش خود را در این راه به کار بندد.

وی همچنین افزود: فرایند توسعه نوآوری و فناوری در یک زیست بوم شکل می گیرد و طبیعتا در این فضا هر عنصر یا ساختار، کارکرد مخصوص خود را داراست و جایگاه پارک های علم و فناوری در این فرایند، جایگاهی محوری و تاثیرگذار است و پارک علم و فناوری استان به عنوان قلب تپنده زیست بوم فناوری استان در مرکز توجه است پس باید در حفظ و ارتقای این جایگاه کوشید و تلاشی مضاعف کرد.

در ادامه این مراسم، دکتر روشنیان فرد ضمن تشکر از کلیه همکاران در دوره کاری خود و همچنین آرزوی موفقیت برای معاون کنونی پارک علم و فناوری در مسیر پیش رو، ضمن ارائه گزارش عملکرد دوران مدیریتی خود تاکید کرد: بازیگران زیست بوم فناوری و نوآوری می‌بایست تلاش خود را برای توسعه زیرساخت‌های فیزیکی و خدماتی بکار گیرند.

دکتر سلطانی نیز ضمن تشکر از خدمات صادقانه معاون سابق و آرزوی موفقیت برای ایشان، گفت: هدف توسعه زیر ساختی و عارضه یابی و بهبود چالش های پیش رو در پارک علم و فناوری استان خواهد بود و این پارک به واسطه طرح‌ها ، نوآوری‌ها و ابتکارات جدید،  بایستی در حوزه های مختلف مورد توجه جدی قرار گیرد. وی ضمن تشکر از اعتماد ریاست پارک استان، از همه همکاران در راستای پیشبرد اهداف زیست بوم فناوری و نوآوری استان تقاضای همدلی و همکاری ویژه نموده و برنامه های خود را برای تحقق این اهداف بیان نمودند.

دکتر علی اشرف سلطانی دانشیار گروه آموزشی علوم خاک دانشگاه محقق اردبیلی بوده و سرپرستی گروه برنامه­ ریزی پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی، سرپرست دبیرخانه هیات های امناء، ممیزه و جذب دانشگاه  محقق اردبیلی، سرپرست دبیرخانه هیات های امناء، ممیزه و جذب دانشگاه محقق اردبیلی، مشاور اجرایی رئیس و مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی و رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه محقق اردبیلی از جمله سوابق اجرایی ایشان می باشد.

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN