امضای تفاهم نامه دستیار فناوری  فی مابین پارک علم وفناوری اردبیل و دانشگاه جامع علمی و کاربردی
5785

امضای تفاهم نامه دستیار فناوری فی مابین پارک علم وفناوری اردبیل و دانشگاه جامع علمی و کاربردی

🔷امضای تفاهم نامه دستیار فناوری  فی مابین پارک علم وفناوری اردبیل و دانشگاه جامع علمی و کاربردی 

♦ به منظور استفاده از ظرفیت های متقابل، تفاهم نامه همکاری فی مابین پارک علم و فناوری استان ودانشگاه جامع علمی و کاربردی با موضوع«ساماندهی و اجرایی نمودن طرح دستیار فناوری» با حضور مدیران  ارشد دو دستگاه و روسای مراکز آموزش علمی کاربردی استان، در محل دفتر رئیس پارک علم و فناوری به امضاء رسید.


به گزارش روابط عمومی وامور بین الملل پارک علم و فناوری اردبیل در ابتدای این نشست مشترک، رئیس پارک علم و فناوری استان با اشاره به فرآیند موضوع تفاهم نامه گفت: بحث «ساماندهی و اجرایی نمودن طرح دستیار فناوری» یک ابلاغ وزارتخانه‌ای است و دانشجویان ترم ۶ و بالاتر می توانند به صورت کارآموزی از طریق شرکت های دانش بنیان فعال در پارک، این دوره را سپری و گواهینامه پایان دوره را دریافت نمایند.
 حبیب ابراهیم پور در بخشی از صحبت‌هایش به تعهدات طرفین اشاره و خاطر نشان کرد : از جمله وظایف دانشگاه تبلیغات گسترده، اطلاع‌رسانی شایسته و حسن هماهنگی با دانشجویان واجد شرایط است و پارک علم و فناوری نیز در تمام این فرایندها و با انجام تعهدات خویش، همراه و همگام با دانشگاه پیش می‌رود.
وی تعداد پذیرش کارآموز دانشجویی را ۳٠نفر شامل ۱٠ نفر کارشناسی، ۱۰ نفر ارشد و ۱۰ نفر دکتری برشمرد و تأکید کرد: به دلیل مزیتهای دانشگاه علمی و کاربردی نسبت به سایر دانشگاهها از جمله : مهارت محوری و کاربردی بودن آن برای اجرایی نمودن این طرح، از اولویت‌های انتخاب پارک علم و فناوری است. 


 ابراهیم پور تصریح کرد: شعار سال مبنی بر «تولید ،دانش بنیان واشتغال آفرین» محور فعالیت‌های پارک علم و فناروی است وی به 
اهتمام جدی جهت همکاری مشترک با دانشگاه جامع علمی و کاربردی، به منظور انجام رویدادهای مشترک استانی و ملی به صورت متمرکز تأکید کرد و حمایت های همه جانبه را از چشم اندازهای مهم برشمرد.
داریوش لطیفی رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان نیز با ابراز خرسندی از وجود روحیه جهادی مشترک در طرفین این تفاهم نامه را برای فتح قله های موفقیت، تولید محصولات برند کشوری و نقش آفرینی در راستای حل بخش مهمی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) به منظور عملی سازی جهاد تبیین و شعار سال مبنی بر «تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرینی» اظهار امیدواری کرد.


 وی با اشاره به رسالت و مأموریت های دانشگاه جامع علمی و کاربردی در راستای مهارت آموزی و مهارت افزایی به دانشجویان و دانش‌آموختگان گفت: این دانشگاه حرکت نوینی را آغاز کرده و سعی دارد با خارج شدن از فعالیت‌های مرسوم دانشگاه های نظری کشور، به دنبال آموزش‌های مهارتی باشد و به صورت اختصاصی با در نظر گرفتن نیاز جامعه و در مسیر اشتغال زایی و کارآفرینی نقش خود را به درستی ایفاکند.

♦در حاشیه این نشست اعضای دانشگاه جامع علمی و کاربردی از موزه نمایشگاه دائمی پارک علم و فناوری بازدید کردند.

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN