اولین جلسه شورای مرکز رشد پارک علم و فناوری در سال جاری برگزار شد
1142

اولین جلسه شورای مرکز رشد پارک علم و فناوری در سال جاری برگزار شد

رییس پارک علم و فناوری اردبیل در جلسه شورای مرکز رشد پارک علم و فناوری اردبیل: رشد و توسعه مراکز رشد اقماری در شهرستان های استان از ضروریات تقویت اقتصاد فناورانه می باشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری اردبیل اولین جلسه شورای مرکز رشد پارک علم و فناوری در سال جاری برگزار و در آن رییس پارک رشد و توسعه مراکز رشد اقماری شهرستان های استان را خواستار شد. در این جلسه دکتر یوسف عباسپور به اهمیت و جایگاه مراکز رشد در سطح شهرستان ها اشاره و گفت: مراکز رشد اقماری در سطح استان ها می تواند تاثیر بسزایی در چرخه اقتصاد فناورانه داشته باشد.

رییس پارک اردبیل در ادامه افزود: رشد و توسعه مراکز رشد اقماری شهرستان ها از ضروریات پایه برای گفتمان سازی اقتصاد دانش محور و دانش بنیان است تا بتوانیم اقشار مختلف جامعه را با این مقوله آشنا و اقدام به جذب ایده های نو و قابل تجاری سازی کنیم. وی تصریح کرد: مراکز رشد اقماری در سطح شهرستان ها می توانند نقش آفرینان و بازیگران اکوسیستم و دستگاههای اجرایی متولی بخش دولتی و بخش خصوصی آن شهرستان را در راستای توسعه کسب و کارهای نوآورانه مدیریت نمایند. دکتر یوسف عباس پور ابراز کرد: مرکز رشد جامع پارک و مراکز رشد اقماری و همچنین مراکز رشد مشترک نیازمند برنامه علمی و روشمند کوتاه مدت و بلند مدت می باشد تا بتواند جریان اقتصاد فناورانه را در رگ های اقتصاد استان به راه بندازند.‌

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN