دیدار رئیس پارک با رئیس شهرک های صنعتی اردبیل
1242

دیدار رئیس پارک با رئیس شهرک های صنعتی اردبیل

در دیدار رئیس پارک با رئیس شهرک های صنعتی اردبیل تاکید شد: ایجاد مراکز نوآوری و پردیس های مشترک طی تفاهم نامه همکاری؛

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری اردبیل دیدار صمیمانه ای که به خاطر انتصاب رئیس شهرک های صنعتی اردبیل بین رییس پارک و رییس جدید شهرک های صنعتی صورت گرفت بر ایجاد مراکز نوآوری و پردیس های مشترک تاکید شد.

در این دیدار رئیس پارک علم و فناوری اردبیل به اهمیت رشد و توسعه اقتصاد استان پرداخت و گفت: برای رسیدن به اقتصاد پایدار بر پایه فن آوری و نوآوری نیازمند بستر سازی و گفتمان سازی بین آحاد مختلف جامعه از جمله دانشگاهیان، تولید کنندگان، نخبگان و فناوران هستیم تا بتوانیم نقش اساسی در استان را ایفا کنیم.

دکتر یوسف عباسپور به همکاری های مشترک بین بازیگران اکوسیستم نوآوری اشاره و ابراز کرد: شهرک های صنعتی استان یکی از مهمترین بازیگران اکوسیستم نوآوری می باشد که نیازمند تعامل بیشتر با متولی توسعه اکوسیستم نوآوری است تا بتواند الگوهای دانش بنیان را بین صنعتگران گسترش دهد. وی به تاثیر مراکز رشد، مراکز نوآوری و پردیس های مشترک در توسعه اقتصاد دانش بنیان استان با نگاه تخصصی پرداخت و تصریح کرد: با انعقاد تفاهم نامه مشترک که به تایید کارشناسان دو مجموعه رسیده باشد می توانیم پردیس و مراکز نوآوری مشترک راه اندازی و مسیر را برای شرکت هایی با پتانسیل های دانش بنیان را در شهرک افزایش دهیم.

در این دیدار دکتر علایی نیز به اهمیت پارک علم و فناوری به عنوان متولی اقتصاد فناورانه اشاره و ابراز داشت: استان اردبیل نیازمند تلاش های شبانه روزی متولیان اقتصاد می باشد تا شرایط اشتغال و تولید در این استان بهبود پیدا کند. رییس شهرک های صنعتی استان در ادامه افزود: آماده همکاری های هم جانبه با تشکیل کمیته های تخصصی با پارک هستیم. دکتر علایی گفت: دست به دست هم دهیم تا استان از بحران اشتغال و بیکاری به سمت اقتصاد رشد یافته سوق پیدا کند.

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN