دیدار نوروزی رئیس پارک علم و فناوری اردبیل با کارکنان این پارک برگزار گردید
1144

دیدار نوروزی رئیس پارک علم و فناوری اردبیل با کارکنان این پارک برگزار گردید

دیدار نوروزی رئیس پارک علم و فناوری اردبیل با کارکنان این پارک برگزار گردید؛

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری اردبیل دیدار نوروزی سال ۱۴۰۲ رییس پارک با کارکنان این پارک برگزار و روی اهداف و برنامه های این مجموعه تاکید شد. در مراسم این دیدار، رئیس پارک ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سال گذشته همکاران خود در مجموعه پارک به اهمیت نامگذاری سال به شعار مهار تورم و رشد تولید اشاره کرد و گفت: سال جاری برای پیشبرد اهداف پارک که نهادینه کردن اقتصاد بر پایه دانش بنیان و فناورانه می باشد بیش از پیش تلاش های شبانه روزی این مجموعه را می طلبد.

دکتر یوسف عباسپور در ادامه افزود: از اهداف برنامه ریزی شده برای سال جاری جذب اعتبارات و بودجه ماده ۲۳ برای توسعه و احداث ساختمان پارک علم و فناوری و ساختمان مرکز رشد در محل ۵ هکتاری در شهرک الهیه و همچنین جذب اعتبارات معاونت علمی و فناوری و اعتبارات ملی و استانی جهت اتمام کارخانه نوآوری استان می باشد که امید است بتوانیم در سال جاری کارنامه درخشانی را ارائه دهیم. وی تصریح کرد: برای گفتمان سازی اقتصاد دانش بنیان در سطح استان نیازمند همکاری های همه جانبه متولیان اکوسیستم نوآوری استان هستیم که در این میان با دانشگاههای استان همکاری های نزدیکی خواهیم داشت.

رییس پارک علم و فناوری اردبیل به تکریم ارباب رجوع پرداخت و ابراز داشت: مراجعین پارک که افراد تحصیلکرده، نخبگان اجتماعی، شرکت ها و واحدهای فناور و ایده پردازان می باشد باید همکاران پارک در اسرع وقت پاسخگو بوده و آنها را در بروکراسی اداری معطل و زمین گیر نکنند. دکتر یوسف عباسپور به تسهیلات، حمایت ها و خدمات مالی و اعتباری از واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان سال ۱۴۰۱ اشاره کردند که نسبت به سال ۱۴۰۰ چهار برابر افزایش داشته است. ایشان افزودند در سال جاری جذب منابع مالی از محل اعتبارات کشوری و استانی و صندوق نوآوری و شکوفایی آماده حمایت از واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری افزایش پیدا خواهد کرد.

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN