طی حضور رئیس پارک اردبیل عنوان شد: شرکت ملی نفتکش ایران به اردبیل می آید
1277

طی حضور رئیس پارک اردبیل عنوان شد: شرکت ملی نفتکش ایران به اردبیل می آید

طی حضور رئیس پارک اردبیل عنوان شد: شرکت ملی نفتکش ایران به اردبیل می آید؛

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری استان اردبیل طی حضور و بازدید رئیس پارک اردبیل از غرفه شرکت ملی نفتکش ایران و طبق رایزنی های وی با مسئولان این شرکت مقرر شد شرکت ملی نفتکش ایران در پارک اردبیل با فناوران حوزه های متعدد به گفتگو و اعلام نیاز فناورانه انجام دهد.‌

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل به توانمندی های شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در پارک اشاره و خاطرنشان کرد: پارک علم و فناوری اردبیل آماده همکاری های دو جانبه با شرکت ملی نفتکش ایران طبق تفاهم نامه دو جانبه می باشد. دکتر یوسف عباس پور به نیازهای احصا شده شرکت ملی نفتکش ایران پرداخت و گفت: شرکت های اردبیل می توانند قسمتی از نیازهای این شرکت بزرگ را تامین کنند.

وی ادامه داد: شرکت های میکانیکی و قطعه ساز ها می توانند در نیازهای فناورانه شرکت ملی نفتکش ایران نقش موثری داشته باشند. در این دیدار مسئول شرکت ملی نفتکش ایران از حضور رئیس پارک در این غرفه ضمن ابراز خرسندی، اظهار کرد: پارک علم و فناوری اردبیل نمونه های تولیدی قابل اتکا در حوزه های مختلف فناورانه مورد نیاز شرکت ملی نفتکش ایران دارد که می تواند راهگشای مشکلات این شرکت باشد.

سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ محل نمایشگاههای بین المللی تهران

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN