نشست تخصصی رئیس پارک با اداره کل پست اردبیل : ایجاد مراکز نوآوری و مراکز رشد مشترک از اولویت های پارک اردبیل می باشد
1051

نشست تخصصی رئیس پارک با اداره کل پست اردبیل : ایجاد مراکز نوآوری و مراکز رشد مشترک از اولویت های پارک اردبیل می باشد

در نشست تخصصی رئیس پارک با اداره کل پست اردبیل مطرح شد: ایجاد مراکز نوآوری و مراکز رشد مشترک از اولویت های پارک اردبیل می باشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین المللی پارک علم و فناوری استان اردبیل جلسه تخصصی رئیس پارک علم و فناوری اردبیل با مسئولان اداره کل پست اردبیل برگزار و در آن رئیس پارک به ایجاد مراکز نوآوری و مرکز رشد مشترک تاکید کرد.

در این جلسه دکتر یوسف عباسپور ضمن اشاره به اهمیت اقتصاد و کسب و کارهای فناورانه در سطح استان گفت: از اهداف اصلی پارک علم و فناوری راه اندازی مراکز نوآوری و مرکز رشد مشترک با دستگاههای اجرایی تخصصی برای جذب فناوران در تخصص های آن دستگاه دولتی یا بخش خصوصی می باشد.

وی در ادامه به جایگاه اداره کل پست اردبیل در ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود بر پایه دانش و فناوری های نوین پرداخت و تصریح کرد: پارک علم و فناوری اردبیل آماده همکاری مشترک با اداره کل پست اردبیل در زمینه ایجاد مرکز نوآوری و مرکز رشد مشترک می باشد تا بتواند با برگزاری رویداد و جذب فناوران با ایده های تخصصی در زمینه نیازهای فناورانه این شرکت راه گشا باشد.

رییس پارک علم و فناوری اردبیل ابراز داشت: در نخستین رویداد تانای اردبیل که در اسفند ۱۴۰۱ با حضور دانشگاهها، فناوران، شرکت های دانش بنیان، بخش دولتی و خصوصی برگزار گردید توانستیم صاحبان نیاز را به صاحبان ایده ارتباط دهیم و در این زمینه تفاهم نامه های همکاری امضا نمایند.

دکتر یوسف عباسپور بیان کرد: در رویداد تانا فناوران مستقر در پارک علم و فناوری اردبیل توانسته بودند ۵ ایده قابل اجرایی برای نیازهای فناورانه اداره کل پست اردبیل ارائه دهند که انتظار داریم هر چه سریعتر این ۵ ایده که می توانند نیازهای فناورانه اداره کل پست اردبیل را تامین نمایند وارد مرحله قرارداد کاری و اجرایی شود.

امتیاز دهی

بدون رتبه
رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

اشتراک

Print
DNN